Podrobno

Analiza managementa tveganj pri informacijskih projektih : magistrsko delo
ID Brajković, Maja (Avtor), ID Damij, Talib (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/brajkovic4224.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijski sistemi, projekti, vodenje projektov, obvladovanje tveganj, tveganje, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Brajković]
Leto izida:2011
Št. strani:IV, 92, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-14886 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:65
COBISS.SI-ID:19871206 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1505
Število prenosov:280
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BRAJKOVIĆ, Maja, 2011, Analiza managementa tveganj pri informacijskih projektih : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Brajković. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/brajkovic4224.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:informatics, information systems, projects, project management, risk management, risk, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Disruptive behavior in the elementary school with special curriculum
  2. Scientific literacy and curriculum in special school
  3. The method of creative movement and teaching the Slovene language in the fourth grade elementary school with special curriculum
  4. Carrying out hiking at the selected elementary school with special education programme with lower level educational
  5. Kindergarten merry-making activities
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  2. THE ART OF MUSIC IN SPECIAL NEEDS PRIMARY SCHOOL
  3. DIFFERENCES IN EXPERIENCING STRESS AND BURNOUT IN RELATION TO MINDFULNESS, WHILE WORKING WITH CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS, BETWEEN TEACHERS IN REGULAR PRIMARY SCHOOLS AND SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
  4. Clarity of lessons in primary schools with a special curriculum in function of empirical learning
  5. Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki

Nazaj