Podrobno

Mnenje slovenskih uporabnikov Instagrama o družbeni odgovornosti spletnih vplivnežev : magistrsko delo
ID Gangl, Sara (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gangl5002-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, vplivneži, družbena odgovornost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Gangl]
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 65, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-147912 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:152096259 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:829
Število prenosov:120
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GANGL, Sara, 2023, Mnenje slovenskih uporabnikov Instagrama o družbeni odgovornosti spletnih vplivnežev : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : S. Gangl. [Dostopano 15 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gangl5002-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Opinion of Slovenian Instagram users on the social responsibility of social media influencers
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, influencers, social responsibility, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. ǂAn ǂanalysis of cross-generational views on trust in influencers
  2. Value creation in fashion industry through influencer marketing
  3. Consumers brand engagement in social media
  4. Product placement in social media
  5. ǂThe ǂopportunities of virtual and augmented reality in brand marketing
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov
  2. Kriza slovenskega založništva
  3. Social media entrepreneurs

Nazaj