izpis_h1_title_alt

Slovenske medkulturne vsebine v učnih gradivih za slovenski jezik in književnost
ID Žitnik Serafin, Janja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (80,12 KB)
MD5: B9F049D41270DF1234B5464BAD231BAC
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-33/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Iz obsežne še neobjavljene analize osemdesetih potrjenih osnovno- in srednješolskih učnih gradiv za pouk slovenskega jezika in književnosti so povzeti tisti rezultati, ki se nanašajo na recepcijo in percepcijo slovenske književnosti v odnosu do večkulturnosti slovenske družbe in uporabnikov analiziranih učnih gradiv. Avtorica je analizo opravila v okviru medregionalnega projekta Eduka - Vzgajati k različnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenski jezik, književnost, učbeniki, medkulturna vzgoja, Slovenija
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 567-574
PID:20.500.12556/RUL-147569 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37:821:316.72(497.4)
COBISS.SI-ID:37776685 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.07.2023
Število ogledov:195
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Recepcija slovenske književnosti
Uredniki:Alenka Žbogar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2014
ISBN:978-961-237-707-6
COBISS.SI-ID:276084736 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:33
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
From a comprehensive but so far unpublished analysis of eighty confirmed primary- and secondary-school textbooks for Slovene language and literature, a summary is given of the results that refer to the reader response to and perception of Slovene literature in relation to the multicultural structure of Slovene society and users. The author's analysis is part of the interregional project Eduka - Educating for Diversity.

Ključne besede:Slovenian language, literature, textbooks, intercultural education, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj