Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Instagram kot orodje za upravljanje osebne znamke : diplomsko delo
ID
Bitenc, Maša
(
Avtor
),
ID
Verčič, Dejan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(588,77 KB)
MD5: 3913610013DB30F440806BACA8EBDAF7
Galerija slik
Izvleček
Cilj diplomskega dela je preučiti primer upravljanja osebne znamke bivšega predsednika države Boruta Pahorja na družbenem omrežju Instagram. Skladno s ciljem diplomsko delo s pomočjo ustrezne empirične raziskave odgovarja na raziskovalno vprašanje. Raziskovalno vprašanje je bilo oblikovano na podlagi pregleda ustrezne literature s področja osebnega znamčenja. Obravnavano raziskovalno vprašanje odgovarja, na kakšen način ljudje ustvarijo osebno znamčenje na Instagramu. V diplomskem delu na podlagi temeljitega pregleda literature s področja osebnega znamčenja in uporabe družbenih omrežij (Instagram) preverjam trditev, ki se glasi: »Ljudje osebno znamčenje ustvarjajo s personalizacijo objav v neformalnih okoliščinah«. Študija primera, ki obravnava osebno znamčenje Boruta Pahorja na Instagram profilu v času predvolilne kampanje, je tako potrdila izsledke literature in preučevano trditev diplomskega dela.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
osebno znamčenje
,
družbena omrežja
,
Instagram
,
digitalizacija
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
M. Bitenc
Leto izida:
2023
Št. strani:
41 str.
PID:
20.500.12556/RUL-147487
UDK:
077.5:32(043.2)
COBISS.SI-ID:
159074819
Datum objave v RUL:
06.07.2023
Število ogledov:
1273
Število prenosov:
192
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BITENC, Maša, 2023,
Instagram kot orodje za upravljanje osebne znamke : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Bitenc. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=147487
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Instagram as a personal branding tool
Izvleček:
The aim of the thesis is to examine the case of managing a personal brand on the Instagram social media of ex-president Borut Pahor. In accordance with the aim of the thesis, it answers the research question using appropriate empirical research methodology. The research question was formulated based on a review of relevant literature in the field of personal branding. The addressed research question answers how people create a personal brand on Instagram. The hypothesis developed on the basis of a thorough review of the literature in the field of personal branding and the use of social media (Instagram) is as it follows: "People create a personal brand by personalizing posts in informal environment". The case study, examines the personal brand of Borut Pahor on his Instagram profile during the pre-election campaign, and has confirmed the findings of the literature and the hypotheses of the thesis.
Ključne besede:
personal branding
,
social media
,
Instagram
,
digitalization
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Prepoznavanje starosti oseb s slik obrazov z uporabo konvolucijskih nevronskih mrež
Ear detection with convolutional neural networks
Razpoznavanje šarenice z uporabo globokega učenja
Samodejna klasifikacija stavb z globokim učenjem
Avtomatsko podnaslavljanje slik z globokimi nevronskimi mrežami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Recognition of tree features from photography using convolutional neural networks
Nazaj