izpis_h1_title_alt

Branje klasične slovenske poezije v gimnaziji
ID Jožef-Beg, Jožica (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (71,71 KB)
MD5: 464AB14AD791CACCD2F4320DBDACE7D8
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-33/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek predstavlja nekatere ugotovitve iz raziskave o ključnih zmožnostih pri pouku književnosti, ki je pokazala, da branje nacionalne književnosti ne vpliva bistveno na spoštovanje gimnazijcev do nacionalnega kulturnega bogastva niti ne povečuje zanimanja za branje slovenskih klasikov v prostem času. Ob primeru Prešernove Glose podrobneje predstavi težave pri razumevanju klasične poezije, zaključuje pa s primerom razvijanja zmožnosti literarnega branja ob slovenski klasični poeziji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska književnost, slovenska poezija, literarna klasika, literarna zmožnost, ključne zmožnosti, bralne navade, književna didaktika, didaktika književnosti, srednja šola
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 169-174
PID:20.500.12556/RUL-147436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.5:37.091.3:821.163.6-1
COBISS.SI-ID:12993027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.07.2023
Število ogledov:232
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Recepcija slovenske književnosti
Uredniki:Alenka Žbogar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2014
ISBN:978-961-237-707-6
COBISS.SI-ID:276084736 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:33
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper presents some results of research into key competencies in teaching literature. This has revealed that reading national literature does not significantly affect high-school students' respect for the national cultural heritage; moreover, it does not increase students' interest in reading Slovene national classics in their free time. The example of the poem Glosa by France Prešeren reveals some difficulties of understanding classic poetry; the paper is concluded with an example of the development of literary competencies by reading classic Slovene poetry.

Ključne besede:Slovene literature, Slovene poetry, Slovene classic literature, literary competence, key competencies, reading interest, literary didactic, high school

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj