Podrobno

Mehanska in požarna analiza kompozitnih nosilcev : doktorska disertacija
ID Schnabl, Simon (Avtor), ID Turk, Goran (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Planinc, Igor (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,37 MB)
MD5: 6261AC6AA68DCA588E975EEBEEE7C2FB
PID: 20.500.12556/rul/35638754-43a2-4bf2-a7d1-fd5adfb22ecc

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gradbeništvo, disertacije, kompozitni nosilci, požar, Reissnerjeve enačbe, Thimoshenkov zakon, zdrs, oglenje
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Schnabl]
Leto izida:2007
Št. strani:XVII, 190 str., pril.
PID:20.500.12556/RUL-1474 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:614.84:624.072(043.3)
COBISS.SI-ID:3595361 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:5195
Število prenosov:778
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SCHNABL, Simon, 2007, Mehanska in požarna analiza kompozitnih nosilcev : doktorska disertacija [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : S. Schnabl. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=1474
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of composite beams exposed to fire
Ključne besede:composites, fire, Reissner's beam theory, shear, interlayer slip, charring

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja
  2. Osebnostni in profesionalni razvoj zaposlenih strokovnih delavcev v javnem zavodu v vzgoji in izobraževanju
  3. Motiviranost dijakov za učenje
  4. Sistem potrjevanja učnih gradiv
  5. Vpliv učiteljevega samospoštovanja na njegovo komuniciranje z učencem in na učenčevo samopodobo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pedagoška psihologija
  2. "I need instant help"
  3. Readiness for e-learning
  4. Zadovoljstvo udeležencev v izobraževanju odraslih
  5. Evalvacija v programu PUM - projektno učenje za mlajše odrasle

Nazaj