izpis_h1_title_alt

Uporaba spletnih družbenih omrežij za razvoj mikroučenja: Primer omrežja Instagram
ID Gramc, Katja (Avtor), ID Radovan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,31 MB)
MD5: 85AF4A1FEDBEBF52262B488B409E071C

Izvleček
V magistrskemu delu se ukvarjamo s konceptom mikroučenja na priljubljenem spletnem družbenem omrežju Instagram. Predstavimo razvoj in pomen mikroučenja, njegove opredelitve, značilnosti, pestrost izvedbenih možnosti, povezavo z mobilnim učenjem in samo načrtovanje mikroučenja, pri čemer se dotaknemo implementacije mikroučenja z ustrezno tehnologijo in posebnosti implementacije mikroučenja na družbenih omrežjih. Nadaljujemo s spletom 2.0, ki v povezavi s povečano uporabo mobilnih naprav in razpoložljivostjo družbenih omrežij ustvarja nove možnosti za mikroučenje, ob tem razjasnimo terminološko problematiko in izpostavimo nekatere prednosti ter pomanjkljivosti uporabe spleta. Nadalje se osredotočimo na družbena omrežja kot učni prostor v povezavi s povečanimi možnostmi priložnostnega učenja in nato konkretno na mikroučenje na družbenem omrežju Instagram. Zaradi nezadostne raziskanosti mikroučenja na spletnih družbenih omrežjih želimo z raziskavo dobiti vpogled v ozadje delovanja Instagram profilov s perspektive vodij, ki načrtujejo in delijo izobraževalne vsebine, in tako raziskati koncept mikroučenja skozi prakse uspešnih Instagram profilov v slovenskem okolju. V ta namen smo opravili polstrukturirane intervjuje s petimi vodji Instagram profilov in preučili področja, ki so javnosti nevidna ter še neraziskana, in sicer: načrtovanje in priprava mikrovsebin, uporaba orodij za pripravo mikrovsebin, kriteriji kakovosti mikrovsebin in evalvacija mikrovsebin. Ugotovitve raziskave prispevajo k večji prepoznavnosti in uporabi koncepta mikroučenja v slovenskem okolju ter k razumevanju specifičnosti načrtovanja mikroučenja na družbenem omrežju Instagram.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mikroučenje, Instagram, mikrovsebina, spletna družbena omrežja, splet 2.0.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-146922 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.06.2023
Število ogledov:744
Število prenosov:41
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using social networking sites to develop microlearning: The case of Instagram
Izvleček:
In this master's thesis, we are dealing with the concept of microlearning on the popular social networking site Instagram. We present the development and importance of microlearning, its definitions, characteristics, the variety of implementation options, the link to mobile learning and the design of microlearning itself, mentioning the implementation of microlearning with appropriate technology and the specificities of implementing microlearning on social networks. We continue with web 2.0, which, combined with the increased use of mobile devices and the availability of social networks, is creating new opportunities for microlearning. We also clarify terminology issues and highlight some of the advantages and disadvantages of using the web. Next, we focus on social networks as a learning space in relation to increased opportunities for informal learning, and then we specifically focus on microlearning on Instagram. Due to the lack of research on microlearning on social networking sites, this study aims to gain insight into the background of Instagram profiles from the perspective of managers who plan and share educational content and thus explore the concept of microlearning through the practices of successful Instagram profiles in the Slovenian environment. To this end, we conducted semi-structured interviews with five Instagram account managers and explored areas that are invisible to the public and unexplored, namely: planning and producing microcontent, the use of tools to prepare microcontent, quality criteria for microcontent and evaluation of microcontent. The findings of the study contribute to greater visibility and use of the microlearning concept in the Slovenian environment and to the understanding the specificities of microlearning on Instagram.

Ključne besede:microlearning, Instagram, microcontent, social networking sites, web 2.0.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj