izpis_h1_title_alt

Emulator krmilnega mehanizma motilnika za obrambo pred brezpilotnimi letalniki in plovili
ID ŠULIGOJ, TINE (Avtor), ID Pirc, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka. Vsebina dokumenta nedostopna do 18.05.2024.
MD5: E575B2260FF3326F6BCB7E051285B0A2

Izvleček
Z razvojem prototipov, ki zahtevajo dolge razvojne čase, se pojavi potreba po izdelavi emulatorja. Emulator je naprava, ki ima enak električni vmesnik, kot končna naprava in se po delovanju, kolikor je možno, približa končni napravi. Zagotavljati mora enake električne odzive, kot jih ima končna naprava. Namen emulatorja je, da se lahko naročnik pripravi na končno napravo med tem, ko je ta še v fazi razvoja. V diplomskem delu je predstavljen razvoj emulatorja krmilnega mehanizma motilnika za obrambo pred brezpilotnimi letalniki in plovili, ki emulira električno delovanje končne naprave. Emulator ima skladno s specifikacijo ustrezne priključke za napajanje, komunikacijo preko Etherneta, vhodne in izhodne signale ter priklop za dodatni porabnik. Glavni napajalni priključek ustreza električnim zahtevam evropskega trifazno napetostnega sistema ter MIL-STD-1399/300B 'Tip I', katerega nominalna napetost je 440 Vrms, 60 Hz s priklopom na tri faze, brez ozemljitve in ničelnega vodnika. Vsem priključkom je skupna zaščita pred elektromagnetnimi in radiofrekvenčnimi motnjami ter ustreznosti za uporabo v morskem okolju. Emulator ima manj kot 25 kg in je z velikostjo 810 x 510 x 170 mm primeren, da ga lahko prenaša ena oseba. To zahtevo se je izpolnilo tako, da se je odstranilo vse večje komponente, ki niso nujno potrebne za emulacijo delovanja in so lahko nadomeščene z manjšimi električnimi komponentami z ekvivalentno funkcionalnostjo ali simulacijo. Emulator ima implementiran komunikacijski protokol, preko katerega potekajo vsa simulirana stanja, medtem ko se vsa emulacija dogaja preko električnih komponent. Za ta namen ima emulator dva arduino krmilnika, ki izvajata vse logične operacije ter glavni del emulacije. Komponente, ki jih ni mogoče umestiti v emulator so pogonski sistemi, bralci pozicij ter končna stikala. Le-ta so nadomeščena z električnimi stikali, ki imajo enake običajno odprte in običajno zaprte priključke, kot bi jih imelo končno stikalo. S tem je zagotovljeno enako električno delovanje, kot v končnem krmilnem mehanizmu. Vsi pomembni signali se dodatno preverjajo na krmilniku ter gredo direktno na signalni priključek, katerega preverja nadrejena naprava končnega uporabnika. Ostale komponente, ki se jih ni umestilo v emulator se je nadomestilo s simulacijo njihovega delovanja. Delovanje je prikazano na vgrajenem zaslonu na dotik in uporabniku omogoča enostavno upravljanje preko zaslonskih menijev. Emulator v razvoju projekta služi kot pomemben mejnik v razvoju končne naprave. Izdelava takšne naprave predstavlja veliko dodano vrednost projektu in možnost predstavitve delovanja in zmožnosti končne naprave.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:emulator, emulacija krmilnega mehanizma, električno podrejena naprava
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-146388 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:153774595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2023
Število ogledov:312
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Control Mechanism Emulator of a Jammer Against Unmanned Aerial and Aquatic Vehicles
Izvleček:
With the development of prototypes which require long development times, the need to build an emulator arises. An emulator is a device that has the same electrical interface and as close as possible characteristics as the end device. It must provide the same electrical responses as the end device. The purpose of an emulator is to allow the customer to prepare for the end device while it is still in the development phase. The thesis presents the development of a drone and vessel jammer control mechanism emulator that emulates the electrical operation of the end device. The emulator has, according to the specification, the appropriate connections for power supply, Ethernet communication, input and output signals and connection for an additional load. The main power connection shall comply with the electrical requirements of the European three-phase voltage system and MIL-STD-1399/300B 'Type I', rated at 440 Vrms, 60 Hz with three-phase connection, without earth and neutral conductor. All connections share protection against electromagnetic and radio-frequency interference and suitability for use in a marine environment. The emulator weighs less than 25 kg and, with a size of 810 x 510 x 170 mm, is suitable to be carried by one person. This requirement has been met by removing all major components that are not strictly necessary to emulate the operation and can be replaced by smaller electrical components with equivalent functionality or simulation. The emulator has implemented communication protocol through which all simulated states are passed, while all emulation is done through the electrical components. For this purpose, the emulator has two Arduino controllers that perform all logic operations and the main part of the emulation. Components that cannot be placed in the emulator are drive systems, position readers and limit switches. These are replaced by electrical switches which have the same normally open and normally closed connections as a limit switch would have. This ensures the same electrical operation as in the end device. All critical signals are additionally checked at the controller and go directly to the signal connector, which is checked by the master device of the end user. Other components that have not been integrated in the emulator have been replaced by a simulation of their operation. This operation is displayed on an integrated touch screen and allows the user to easily operate via on-screen menus. The development of emulator in this project serves as an important milestone in the development of the final device. The development of such device also represents a major added value to the project and an opportunity to demonstrate the performance and capabilities of the final device.

Ključne besede:emulator, control mechanism emulation, electric slave device

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj