izpis_h1_title_alt

Investicije v izobraževanje zaposlenih kot motivacijski dejavnik delovne uspešnosti zaposlenih: študija primera : študija primera
ID Klen, Ines (Avtor), ID Ilič, Branko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,31 MB)
MD5: 06C24DEABF7EC7D1E4EB27124ACA4ABF

Izvleček
Ker živimo v času, ko je znanje postalo ena najpomembnejših vrednot in eden izmed glavnih dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost organizacij, mu je potrebno namenjati vedno več pozornosti. Postalo je precej dostopno, veliko je možnosti za izobraževanja, v poslovnem svetu pa velja celo kot konkurenčna prednost. Z magistrsko nalogo preučim in utemeljim pomen investicij v izobraževanje zaposlenih z vidika motivacije in spodbujanja delovne uspešnosti zaposlenih. Skozi teorijo so opredeljene ključne besede, pojasnjeni so pojmi, kot so delovna uspešnost, organizacijsko učenje, izobraževanje in usposabljanje zaposlenih, motivacija na delovnem mestu in poslovna uspešnost. Na primeru izbranega podjetja je v empiričnem delu med drugim prikazano, kakšna je povezava med investicijami v izobraževanje in delovno uspešnostjo podjetja. Na izobraževanje sem se osredotočila, ker menim, da temu namenjeni izdatki pomembno vplivajo na motivacijo in s tem na zviševanje delovne uspešnosti zaposlenih. V empiričnem delu je analiza investicij v izobraževanja znotraj podjetja, analiza opravljenega intervjuja s strokovno sodelavko za kadre in analiza rezultatov ankete, ki so jo izpolnjevali zaposleni. Podatki so torej pridobljeni iz različnih virov in omogočajo širok vpogled v pomen izobraževanja znotraj izbranega podjetja. Moje predvidevanje, da so investicije v izobraževanja motivacijski dejavnik med zaposlenimi, sicer velja, v numeričnih rezultatih delovne uspešnosti podjetja pa se omenjene povezave niso potrdile.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:človeški kapital, izobraževanje zaposlenih, delovna uspešnost, motivacija, konkurenčna prednost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Klen]
Leto izida:2023
Št. strani:120 str.
PID:20.500.12556/RUL-146384 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.1:37(043.2)
COBISS.SI-ID:153669635 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.05.2023
Število ogledov:385
Število prenosov:56
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Investments in employee education as a motivational factor for employee job performance: a case study : magistrsko delo
Izvleček:
We live in a time when knowledge has become one of the most important values. Knowladge is the main and most important factor, influencing the performance of organizations, and it needs to be given more and more attention. It has become quite accessible, training opportunities are abundant and it is even considered a competitive advantage in the business world. In my master's thesis, I examine and justify the importance of investing in employee training in terms of motivating and promoting employee performance. Key words such as work performance, organizational learning, education and training of employees, workplace motivation and business performance are defined throught theory. Using the example of a selected company, the empirical part shows, among other things, the relationship between investments in training and job performance. I have focused on training, because I believe, that investments have a significant impact on motivation and thus on increasing the work performance of employees. The empirical part analyses the investment in training within the company, the interview with the HR specialist and the results of the employee survey. The data are therefore drawn from different sources and provide a broad insight into the importance of training within the selected company. While my presumption that investment in training is a motivating factor, is valid among employees, the numerical results of the company's performance did not confirm these correlations.

Ključne besede:human capital, employee education, work performance, motivation, competitive advantage

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj