izpis_h1_title_alt

Primerjava vzgojnega ukrepanja v javnem, Montessori in Waldorfskem vrtcu : diplomsko delo
ID Arčan, Veronika (Avtor), ID Berčnik, Sanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,36 MB)
MD5: 33D05832A7F05F3C5EAC0EAF306A3E0A

Izvleček
Vzgoja je zapleten proces, v katerem se med vzgojiteljem in vzgajancem vzpostavi transfer, ki je oblika navezanosti, preko katere vzgojitelj vzpostavi avtoriteto in s tem tudi možnost vzgojnega vplivanja na vzgajanca (Kroflič, 1997). Diplomsko delo obravnava vzgojno ukrepanje v javnem, montessori in waldorfskem vrtcu. Raziskala sem, katera vzgojna ukrepanja so značilna in najpogostejša v posameznem vzgojnem konceptu, kako se izvajanje le-teh razlikuje, v kakšnih situacijah uporabljajo vzgojne ukrepe in kakšni so razlogi za njihovo uporabo. Pri raziskovanju sem uporabila deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja. V empirični del sem vključila šest vzgojiteljev, ki so zaposleni v javnem, montessori ali waldorfskem vrtcu. Ugotovila sem, da od permisivnih vzgojnih ukrepov v vseh konceptih uporabljajo le pohvalo, ki spada tudi med najpogosteje uporabljeni vzgojni ukrep. Večje razlike lahko opazimo pri uporabi in izvajanju represivnih vzgojnih ukrepov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja, avtoriteta, vzgojno ukrepanje, vzgojni ukrep, javni vrtec, montessori vrtec, waldorfski vrtec
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:V. Arčan
Leto izida:2023
Št. strani:56 str.
PID:20.500.12556/RUL-145566 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:150216195 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.04.2023
Število ogledov:768
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of Educational Interventions in Public, Montessori and Waldorf Kindergartens
Izvleček:
Education is a complex process in which a transfer is established between the educator and the educated, which is a form of attachment through which the educator establishes authority and thus the possibility of educational influence on the educated (Kroflič, 1997). The thesis deals with educational interventions in public, Montessori and Waldorf kindergartens. I will explore which educational actions are typical and most common in each educational concept, how their implementation differs, in which situations they are used and what are the reasons for their use. I used descriptive and non-experimental research methods. For the empirical part, I included six kindergarten teachers working in a public or Montessori or Waldorf kindergarten. I have found that in all concepts of the permissive educational interventions only praise is used, which is also one of the most frequently used educational intervation. Greater differences can be observed in the use and implementation of repressive educational intervetions.

Ključne besede:education, authority, educational action, educational intervertion, public kindergarten, Montessori kindergarten, Waldorf kindergarten

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj