izpis_h1_title_alt

Soustvarjanje vrednosti znamke in vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih : magistrsko delo
ID Jelečević, Minela (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,07 MB)
MD5: 62D8CE767D1026D3943788ED9631E28C

Izvleček
Znamke lahko s pravo strategijo učinkovito uporabijo spletna družbena omrežja za grajenje skupnosti znamke, spodbudijo vključenost porabnikov s skupnostjo in znamko ter posledično spodbujajo prakse soustvarjanja vrednosti znamke. Raziskave na tem področju so pokazale, da lahko znamke s pomočjo spletnih družbenih omrežij zagotovijo učinkovito soustvarjanje vrednosti, študije pa se manj ukvarjajo z razumevanjem poteka in načinov soustvarjanja vrednosti v skupnostih znamk na spletnih družbenih omrežjih ter preučevanjem odzivov porabnikov na poskuse soustvarjanja vrednosti. S kvalitativno raziskavo sem zato želela ugotoviti, kako znamke in porabniki soustvarjajo vrednost na spletnih družbenih omrežjih – natančneje me je zanimalo, v kolikšni meri znamke v proces soustvarjanja vrednosti vključujejo porabnike in katere prakse ter mehanizme pri tem uporabljajo; kakšna je stopnja vključenosti porabnikov in kako se ti odzivajo na poskuse soustvarjanja vrednosti znamke; in ali prihaja do razlik med posameznimi spletnimi družbenimi omrežji. Ključna ugotovitev je, da znamke sicer vključujejo porabnike v soustvarjanje vrednosti, vendar pri tem ne uporabljajo vseh praks soustvarjanja vrednosti enakovredno. Porabniki se najpogosteje odzivajo na produktno usmerjene objave, njihovi komentarji pa so v večji meri pozitivni kot negativni. Znamke po drugi strani na komentarje porabnikov ne odgovarjajo redno; analiza je pokazala, da v primerih, ko znamke na komentarje porabnikov odgovarjajo, ti spodbudijo tudi nadaljnjo interakcijo in dialog s strani porabnikov, po drugi strani pa manjša raven dialoga s strani znamke spodbudi dialog med porabniki znotraj skupnosti. Analiza je pokazala, da znamke za soustvarjanje vrednosti v najmanjši meri uporabljajo družbeno omrežje TikTok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vrednost znamke, soustvarjanje vrednosti, vključenost porabnikov, spletna družbena omrežja
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jelečević]
Leto izida:2023
Št. strani:114 str.
PID:20.500.12556/RUL-145229 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:150471939 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.04.2023
Število ogledov:380
Število prenosov:88
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Brand value co-creation and consumer engagement on social networking sites
Izvleček:
With the right strategy, brands can effectively social networking sites to build a brand community, encourage consumer engagement with the community and the brand, and consequently prompt brand value co-creation practices. Research in this area has shown that brands can provide effective value co-creation through social networking sites, but studies are less concerned with understanding the process and methods of value co-creation in social network brand communities and examining consumer responses to value co-creation attempts. With qualitative research, I therefore wanted to find out how brands and consumers co-create value on social networks - more specifically, I was interested in the extent to which brands include consumers in the process of co-creating value and what practices and mechanisms they use; what is the level of consumer involvement and how do they respond to value co-creation attempts; and whether there are differences between individual social networks. The key finding is that while brands involve consumers in value co-creation, they do not use all value co-creation practices equally. Consumers respond most often to product-oriented posts, and their comments are often more positive than negative. Brands, on the other hand, do not regularly respond to consumer comments; analysis showed that in cases where brands respond to consumer comments, these encourage further interaction and dialogue from consumers, while on the other hand, a lower level of dialogue from the brand encourages dialogue between consumers within the community. The analysis showed that compared to other social networks, brands use TikTok to the smallest extent for value co-creation.

Ključne besede:brand value, value co-creation, customer engagement, social networking sites

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj