izpis_h1_title_alt

Predelava cestnega vozila za tekmovanje v bočnem drsenju
ID Zalar, Gašper (Avtor), ID Ambrož, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,02 MB)
MD5: BBFE6940189845B6193F47A9B7B42E81

Izvleček
Vozila, predelana za tekmovanje v bočnem drsenju, zahtevajo drugačno vozno karakteristiko od cestnih vozil. Obravnavali smo tako vozilo in njegovo predelavo v vozilo za tekmovanje v bočnem drsenju. S spreminjanjem samo parametrov zadnjih vzmeti smo dosegli želeno nevtralno krmiljeno vozilo, ki je bilo hkrati nastavljeno na najnižjo višino, ki jo vzmetenje dopušča. Parametre vzmeti smo določili preko računanja prečnega prenosa teže ter navpične sile na pnevmatike. Na koncu smo eksperimentalno potrdili želeno vozno karakteristiko.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzmetenje, tekmovalna vozila, vozna dinamika, prečna togost vozila, kot prečnega zdrsa, prečni prenos teže
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Zalar]
Leto izida:2023
Št. strani:XX, 57 str.
PID:20.500.12556/RUL-143788 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:629.3:004.925.84(043.2)
COBISS.SI-ID:140764675 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.01.2023
Število ogledov:508
Število prenosov:90
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Conversion of a road vehicle for drift competition
Izvleček:
Drift competition vehicles demand different driving characteristics compared to road vehicles. In this paper a drift competition vehicle as well as its modifications are presented. By changing only the properties of the springs on the rear axle, a desired neutral steer characteristic was achieved at the lowest possible ride height. The required spring properties were determined by calculating the lateral weight transfer and vertical tire forces. Finally, the desired driving characteristic was experimentally confirmed.

Ključne besede:suspension, racing vehicles, vehicle dynamics, vehicle roll rate, slip angle, lateral weight transfer

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj