Podrobno

Kemijske analize in postopki čiščenja vina : laboratorijske vaje pri izbirnem predmetu Vinarstvo
ID Košmerl, Tatjana (Avtor), ID Kač, Milica (Avtor), ID Zupančič-Kralj, Lucija (Recenzent), ID Hribar, Janez (Recenzent), ID Vidrih, Rajko (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (604,91 KB)
MD5: 8B63326446FA86A9D117C20B1A2720F1
PID: 20.500.12556/rul/018ec4f3-e0fb-4c87-80e5-01977651c045

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vinarstvo
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Tipologija:2.05 - Drugo učno gradivo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Biotehniška fakulteta, Oddelek za živilstvo
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/RUL-1435 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:663.2:543.06(075.8)(076.5)
ISBN:978-961-6333-85-6
COBISS.SI-ID:249446400 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:10750
Število prenosov:621
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOŠMERL, Tatjana in KAČ, Milica, 2010, Kemijske analize in postopki čiščenja vina : laboratorijske vaje pri izbirnem predmetu Vinarstvo [na spletu]. Drugo učno gradivo. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za živilstvo. [Dostopano 24 avgust 2025]. ISBN 978-961-6333-85-6. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=1435
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Professional burnout of preschool teachers – does it truly exist
  2. Preschool teachers about their work with albanian speaking children
  3. Preschool children’s perception of hunters and hunting
  4. Importance of prescholl teachers resilience for his professional development
  5. Preschool teachers' attitudes towards their professional autonomy and towards promoting children's autonomy in kindergartens
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odziv vzgojiteljev na vedenje otrok v vrtcu
  2. Pogledi vzgojiteljev na vključenost otrok v vrtec
  3. Vključevanje osnov vrtnarjenja v predšolsko obdobje
  4. Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do inkluzije
  5. Odnos vzgojiteljev v vrtcu do naravoslovnih dejavnosti na prostem

Nazaj