Podrobno

Osnovne kemijske in senzorične analize mošta in vina : laboratorijske vaje pri predmetu Tehnologije predelave rastlinskih živil - vino
ID Košmerl, Tatjana (Avtor), ID Kač, Milica (Avtor), ID Zupančič-Kralj, Lucija (Recenzent), ID Hribar, Janez (Recenzent), ID Vidrih, Rajko (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (530,86 KB)
MD5: 004BFE2CA3204288E25740B1C923F3BC
PID: 20.500.12556/rul/e3822b1c-dd86-4a61-932c-42c84518d242

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vino, mošt, kemijska analiza
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Tipologija:2.05 - Drugo učno gradivo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Biotehniška fakulteta, Oddelek za živilstvo
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/RUL-1434 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:663.2:543.06(075.8)(076.5)
ISBN:978-961-6333-82-5
URN:URN:NBN:SI:doc-YZLQLSIO
COBISS.SI-ID:248749056 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:10099
Število prenosov:1175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOŠMERL, Tatjana in KAČ, Milica, 2009, Osnovne kemijske in senzorične analize mošta in vina : laboratorijske vaje pri predmetu Tehnologije predelave rastlinskih živil - vino [na spletu]. Drugo učno gradivo. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za živilstvo. [Dostopano 24 avgust 2025]. ISBN 978-961-6333-82-5. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=1434
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Professional burnout of preschool teachers – does it truly exist
  2. Preschool teachers about their work with albanian speaking children
  3. Preschool children’s perception of hunters and hunting
  4. Importance of prescholl teachers resilience for his professional development
  5. Preschool teachers' attitudes towards their professional autonomy and towards promoting children's autonomy in kindergartens
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odziv vzgojiteljev na vedenje otrok v vrtcu
  2. Pogledi vzgojiteljev na vključenost otrok v vrtec
  3. Vključevanje osnov vrtnarjenja v predšolsko obdobje
  4. Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do inkluzije
  5. Odnos vzgojiteljev v vrtcu do naravoslovnih dejavnosti na prostem

Nazaj