Podrobno

Uporaba umetne inteligence v avtomatizaciji procesov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Prijatelj, Rok (Avtor), ID Groznik, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/prijatelj2054.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, umetna inteligenca, avtomatizacija, poslovni proces, poslovna inteligenca, case study
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Prijatelj]
Leto izida:2022
Št. strani:I, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-143068 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.8
COBISS.SI-ID:125686275 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2023
Število ogledov:1317
Število prenosov:87
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRIJATELJ, Rok, 2022, Uporaba umetne inteligence v avtomatizaciji procesov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : R. Prijatelj. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/prijatelj2054.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of artificial intelligence in process automation
Ključne besede:informatics, information technology, artificial intelligence, automation, business process, business intelligence system, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Opinions of teachers and primary education students on the use of literary language from the first to fifth grade of primary school
  2. Študij razrednega pouka na slovenskih pedagoških fakultetah od štud. l. 2009/10 dalje
  3. Stimulants and obstacles on primary teacher's professional development way
  4. Factors influencing the use of literary language by classroom teachers
  5. Primary teachers' viewpoints and subjective theories about classroom discipline
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  2. Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
  3. Poučevanje začetnega naravoslovja v kontekstu profesionalnega razvoja bodočih učiteljev razrednega pouka
  4. Pogled osnovnošolskih učiteljev na pomen samorefleksije pri njihovem profesionalnem razvoju
  5. Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za delo na daljavo v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju

Nazaj