Študija, na kateri temelji članek, obravnava tri raziskovalna vprašanja: a) kakšno je dojemanje študentov o učinkovitosti tehnološko posredovanega virtualnega učenja med pandemijo covida-19; b) kako virtualno učenje vpliva na njihovo zaznavo lastnega duševnega zdravja; in c) kateri način učenja je najbolj zaželen? Šudija uporablja pojasnjevalni raziskovalni načrt in metodo anketiranja. Podatki so zbrani z uporabo vprašalnika z namenskim vzorcem 102 študentov in intervjujev z 20 študenti in 40 visokošolskimi učitelji v Indiji. Konceptualni okvir te študije je precej podoben spremenjeni različici modela sprejemljivosti tehnologije (Venkatesh in Davis, 2000). Študija razkriva, da 86 % študentov meni, da je virtualno učenje neučinkovito. Ne le da ne zagotavlja ustreznih priložnosti za izkustveno učenje za razvoj znanja, veščin in vodstvenih sposobnosti, ampak ustvarja tudi številne težave z duševnim zdravjem. Študija bo pomagala da bi preprečili njihov negativni vpliv na duševno zdravje študentov v kriznih situacijah v prihodnosti.
|