izpis_h1_title_alt

Napovedniki namere klika na oglas blagovne znamke na Instagramu: vpliv zaznane vsiljivosti
ID Jonathan, Michael (Avtor), ID Trkman, Marina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,78 MB)
MD5: D5F58849C8C2C6747686F69DE36E17C1

Izvleček
Digitalno trženje trenutno doživlja veliko rast in inovacije. Družbeni mediji so ena od najbolj množičnih platform za doseganje potencialnih potrošnikov. Prihodki trga oglaševanja v družbenih medijih po vsem svetu znašajo 465,5 milijarde USD, do leta 2026 pa naj bi se povečali na 683,1 milijarde USD. Največji segment v svetu mobilnih naprav bo leta 2063 predvidoma predstavljalo oglaševanje v družbenih medijih. Obstajajo različne vrste oglaševanja. Oglaševanje za ozaveščanje o blagovni znamki se nanaša na prizadevanja za povečanje zvestobe, znanja in izkušenj potrošnikov z blagovno znamko. Instagram je druga vodilna platforma družbenih medijev, ki jo tržniki uporabljajo po vsem svetu, vendar je malo znanega o tem, kaj vpliva na uporabnike Instagrama, da kliknejo na oglasno objavo blagovne znamke. Da bi izboljšali razumevanje, v tej diplomski nalogi prilagajamo napovednike teorije načrtovanega vedenja (TPB) in predlagamo dve raziskovalni vprašanji. RQ1: Ali univerzalni napovedniki TPB vplivajo na namero uporabnikov, da kliknejo na oglasno objavo blagovne znamke na Instagramu? RQ2: Ali vsiljivost objave vpliva na uporabnikovo namero, da klikne na objavo oglasa blagovne znamke na Instagramu? Raziskovalni model smo analizirali z PLSSEM. Rezultati potrjujejo vplive univerzalnih napovednikov TPB in zaznane vsiljivosti na namero vedenja. Ugotovitve prispevajo področju raziskav digitalnega marketinga in informacijskih sistemov.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:oglaševanje blagovne znamke, vsiljivost, digitalno trženje, teorija načrtovanega vedenja, družbeni mediji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jonathan]
Leto izida:2022
Št. strani:52 str.
PID:20.500.12556/RUL-142518 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.774.1(043.2)
COBISS.SI-ID:130168067 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.11.2022
Število ogledov:399
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Antecedents of Instagram users' intention to click on brand advertisement post: the impact of perceived intrusiveness
Izvleček:
Digital marketing is currently experiencing high growth and innovation. Social media is one of the sellers' most crowded platforms to reach potential consumers. The social media advertising market has a revenue of USD 465.5 billion worldwide and is expected to increase to USD 683.1 billion by 2026. The highest segment in the world of mobile devices in 2063 is predicted to be social media advertising. There are different types of advertising. Brand awareness advertising relates to efforts to increase consumer loyalty, knowledge, and experience with a brand. Instagram is the second leading social media platform marketers use worldwide; however, little is known about what effects Instagram users specifically to click on brand advertisement posts. To increase the understanding, this thesis adapts predictors of the Theory of planned behaviour (TPB) and proposes two research questions. RQ1: Do universal predictors of TPB impact users' intention to click on brand advertisement posts on Instagram? RQ2: Does the intrusiveness of the post-impact user's intention to click on brand advertisement posts on Instagram? We conducted PLS-SEM analysis of the research model. The results confirm impacts of the universal TPB predictors and perceived intrusiveness on behaviour intention. The findings contribute to the domain of digital marketing research and information system research.

Ključne besede:brand advertisement, intrusiveness, digital marketing, theory of planned behavior, social media

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj