izpis_h1_title_alt

Razvoj mehanizma za odpiranje pokrova vtičnice na električnem vozilu
ID Janša, Krištof (Avtor), ID Vukašinović, Nikola (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,77 MB)
MD5: 0A074F8DA56956EC34EC71AE48E63AD3

Izvleček
Magistrsko delo predstavlja del razvojnega procesa vertikalne kinematike pokrova vtičnice za polnjenje električnih avtomobilov. Potrebno je razviti sestav, ki zapira lokacijo, kjer se nahaja vtičnica za polnjenje električnih avtomobilov. Razvit sestav mora predstavljati tehnično izvedljiv koncept, ki izpolnjuje zahteve kupca, obenem pa mora biti konstrukcija z vidika tehnologije izvedljiva za način izdelave z injekcijskim brizganjem termoplastov oziroma kombinacije med termoplasti, termoplastični elastomeri ter kovino. S sledenjem zahtevam naročnika se usmerimo v razvoj kinematike pokrova vtičnice. S pregledom že obstoječih rešitev na trgu in s pomočjo metode morfološke skrinjice dobimo nabor rešitev, med katerimi izberemo najprimernejšo z vrednotenjem po VDI 2225. Nosilec pokrova je oblikovan do te mere, da izpolnjuje naročnikove zahteve z vidika kinematike in izbora mehanskega pogona. Obremenitvene zahteve preverimo s pomočjo FEM analize.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:električna vozila, razvoj kinematike, pregled trga, metoda morfološke skrinjice, VDI 2225, sistematično konstruiranje, FEM analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Janša]
Leto izida:2022
Št. strani:XVIII, 73 str.
PID:20.500.12556/RUL-142240 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:629.3-838:004.925.84(043.2)
COBISS.SI-ID:137832707 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.10.2022
Število ogledov:910
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of an opening mechanism of the socket cover on an electric vehicle
Izvleček:
The master's thesis represents part of the development process of the vertical kinematics of the socket cover for charging electric cars. It is necessary to develop an assembly that closes the location where the electric car charging socket is located. The developed assembly must represent a technically feasible concept that meets the customer's requirements, and at the same time, parts of assembly must be technologically feasible for the injection molding method of thermoplastics, or a combination of thermoplastics, thermoplastic elastomers and metal. By following the client's requirements, we focus on the development of the kinematics of the socket cover. By reviewing existing solutions on the market and the with the black box method, we obtain a set of solutions, among which we select the most suitable one by evaluating it according to VDI 2225. The part is designed to the extent that it meets the client's requirements in terms of kinematics and the selection of a mechanical drive. We check the load requirements with the help of FEM analysis.

Ključne besede:electric vehicles, development of trajectory, benchmarking, black box method, VDI 2225, systematic approach, FEM

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj