Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Razvoj in validacija lestvice za merjenje medosebnega stika med visokošolskimi učitelji in študenti
ID
Bardorfer, Ana
(
Author
),
ID
Kavčič, Tina
(
Author
)
PDF - Presentation file,
Download
(414,80 KB)
MD5: 77F2A4685A9F175E5AB05AA7736248D8
URL - Source URL, Visit
https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/02-2020_razvoj-in-validacija-lestvice-za-merjenje-medosebnega-stika-med-visokosolskimi-ucitelji-in-studenti/
Image galllery
Abstract
Ugotavljamo, da kljub petim že obstoječim pripomočkom za merjenje medosebnega stika v visokem šolstvu nobeden ni ustrezen. Novi pripomoček smo oblikovali na novi opredelitvi medosebnega stika v visokem šolstvu (Bardorfer 2013) v dveh študijah: v prvi študiji smo na podlagi preučitve literature in obstoječih merskih pripomočkov oblikovali lestvico za merjenje tega pojava med učitelji in študenti ter preverili njeno ustreznost na pilotnem vzorcu študentov. Na podlagi rezultatov smo lestvico ustrezno prilagodili in v drugi študiji na drugem, obsežnejšem vzorcu ponovno preverili njeno strukturo in psihometrične značilnosti ter oblikovali končno različico Lestvice medosebnega stika. Ta vsebuje 35 krajših povedi, ki opisujejo subjektivno izkušnjo medosebnega stika pri študentih, nanašajo pa se na eno ali več od treh strukturnih komponent tega pojava. Lestvica ima enofaktorsko strukturo, ki pojasnjuje 40,43 % variance. Rezultati so pokazali zadostno zanesljivost notranje skladnosti ter ustrezno konvergentno in kriterijsko veljavnost. Lestvica je zdaj na voljo visokošolskim učiteljem, ki bi želeli preveriti, kakšen stik jim uspe vzpostaviti s svojimi študenti. To bi jim omogočilo sistematično reflektiranje in evalvacijo lastne pedagoške prakse, kar jim lahko služi kot podpora pri profesionalnem razvoju.
Language:
Slovenian
Keywords:
visokošolski študij
,
visokošolski učitelji
,
študenti
,
medosebni odnosi
,
psihometrične značilnosti
Work type:
Article
Typology:
1.01 - Original Scientific Article
Organization:
ZF - Faculty of Health Sciences
Publication status:
Published
Publication version:
Version of Record
Publication date:
01.06.2020
Year:
2020
Number of pages:
Str. 94-111
Numbering:
Letn. 71 = 137, št. 2
PID:
20.500.12556/RUL-142206
UDC:
378
ISSN on article:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
22759939
Publication date in RUL:
25.10.2022
Views:
655
Downloads:
58
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Record is a part of a journal
Title:
Sodobna pedagogika
Shortened title:
Sodob. pedagog.
Publisher:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
761348
Secondary language
Language:
Undetermined
Title:
Development for instructor - student rapport scale (ISRS) for higher education
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back