Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Razvoj in validacija lestvice za merjenje medosebnega stika med visokošolskimi učitelji in študenti
ID
Bardorfer, Ana
(
Avtor
),
ID
Kavčič, Tina
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(414,80 KB)
MD5: 77F2A4685A9F175E5AB05AA7736248D8
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/02-2020_razvoj-in-validacija-lestvice-za-merjenje-medosebnega-stika-med-visokosolskimi-ucitelji-in-studenti/
Galerija slik
Izvleček
Ugotavljamo, da kljub petim že obstoječim pripomočkom za merjenje medosebnega stika v visokem šolstvu nobeden ni ustrezen. Novi pripomoček smo oblikovali na novi opredelitvi medosebnega stika v visokem šolstvu (Bardorfer 2013) v dveh študijah: v prvi študiji smo na podlagi preučitve literature in obstoječih merskih pripomočkov oblikovali lestvico za merjenje tega pojava med učitelji in študenti ter preverili njeno ustreznost na pilotnem vzorcu študentov. Na podlagi rezultatov smo lestvico ustrezno prilagodili in v drugi študiji na drugem, obsežnejšem vzorcu ponovno preverili njeno strukturo in psihometrične značilnosti ter oblikovali končno različico Lestvice medosebnega stika. Ta vsebuje 35 krajših povedi, ki opisujejo subjektivno izkušnjo medosebnega stika pri študentih, nanašajo pa se na eno ali več od treh strukturnih komponent tega pojava. Lestvica ima enofaktorsko strukturo, ki pojasnjuje 40,43 % variance. Rezultati so pokazali zadostno zanesljivost notranje skladnosti ter ustrezno konvergentno in kriterijsko veljavnost. Lestvica je zdaj na voljo visokošolskim učiteljem, ki bi želeli preveriti, kakšen stik jim uspe vzpostaviti s svojimi študenti. To bi jim omogočilo sistematično reflektiranje in evalvacijo lastne pedagoške prakse, kar jim lahko služi kot podpora pri profesionalnem razvoju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
visokošolski študij
,
visokošolski učitelji
,
študenti
,
medosebni odnosi
,
psihometrične značilnosti
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
ZF - Zdravstvena fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
01.06.2020
Leto izida:
2020
Št. strani:
Str. 94-111
Številčenje:
Letn. 71 = 137, št. 2
PID:
20.500.12556/RUL-142206
UDK:
378
ISSN pri članku:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
22759939
Datum objave v RUL:
25.10.2022
Število ogledov:
652
Število prenosov:
58
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:
Sodob. pedagog.
Založnik:
Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:
0038-0474
COBISS.SI-ID:
761348
Sekundarni jezik
Jezik:
Ni določen
Naslov:
Development for instructor - student rapport scale (ISRS) for higher education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj