izpis_h1_title_alt

Pričakovanja milenijcev in delodajalcev na trgu dela v Sloveniji : diplomsko delo
ID Ajdarpašić, Melisa (Avtor), ID Ignjatović, Miroljub (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (762,09 KB)
MD5: F26C9D4C2778EE02312B205852E370E3

Izvleček
Z odraščanjem v različnih obdobjih ter ob spremljanju različnih tehnoloških odkritij in zgodovinskih dogodkov je do sprememb prišlo tudi na področju pričakovanj generacij na trgu delovne sile. Do nedavnega je trg dela krojila generacija, ki so jo delodajalci poznali kot bolj prilagodljivo in obvladljivo. Danes na trgu delovne sile prevladuje generacija milenijcev, za katero je značilno drugačno razmišljanje in vrednotenje dela. Močna želja po hitrih rezultatih vpliva na njihove drugačne zahteve do delodajalca. Generacija milenijcev predstavlja velik izziv tudi za delodajalca. Če želi delodajalec v prihodnosti uspešno poslovati in obdržati ustrezen kader, prinašajo nove generacije tudi nove zahteve po spremembah v delovnem okolju in zaposlovanju. Da bi delodajalci delovno mesto bolj približali novim generacijam in zaposlili ustrezne kandidate, je potreben drugačen pristop in bolj podrobno poznavanje novih generacij, njihovih vrednot, pričakovanj in sposobnosti. Ker sem tudi sama del generacije, ki se ravno vključuje na trg delovne sile, se v diplomskem delu želim bolj podrobno posvetiti področju pričakovanj delavcev in delodajalcev ter generaciji milenijcev. Cilj diplomskega dela je natančneje predstaviti generacijo milenijcev, pridobiti širši vpogled v pričakovanja generacije milenijcev do svojih trenutnih in bodočih delodajalcev ter ugotoviti, kakšna so pričakovanja in pogled delodajalcev pri zaposlovanju generacije milenijcev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:milenijci, pričakovanja, vrednote, generacije, delodajalec, zaposlovanje.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Ajdarpašić]
Leto izida:2022
Št. strani:87 str.
PID:20.500.12556/RUL-142014 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.5-053.81(043.2)
COBISS.SI-ID:126777091 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.10.2022
Število ogledov:1871
Število prenosov:173
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Expectations of millennials and employers on the labor market in Slovenia
Izvleček:
Growing up at different times with various technological discoveries and historical events, also caused changes in the expectations of generations in the labor market. Unitl recently, the labor market was dominated by generation, which was knew as more flexible anad manageable for the employers. Today, the labor market is dominated by the millennial generation, which is characterized by a different way of thinking and valuing work. Their strong desire for quick results and independence also influences their requirements from their employers. The millennial generation is a big challenge fort he employers. If the employer wants to keep the right workforce and operate successfully in the future, they must confront with new demands from new generations, and take care for constant changes in work environment and employment. In order for employers to bring the job closer to new generations and to recruit suitable candidates, this also requires a different approach and a more detailed knowledge of new generations, their values, expectations and competencies. As I am also part of the generation that is just entering the labor market, in my dissertation I want to focus more specifically on the research of the workers expectations, employers and generation of millennials on the labor market. The aim of my thesis is to present the millennial generation more specifically and to acquire broader knowledge of the expectations of the millennial generation towards their current and future employers, and also to present te expectations of employers and their aspects in employing the millennial generation.

Ključne besede:millenial generation, expectations, values, generations, employers.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj