izpis_h1_title_alt

Primerjanje strategij igre Kača
ID MOKRIN, BOŠTJAN (Avtor), ID Hočevar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,03 MB)
MD5: 8B6BD83E0562240EC5D1B96D4A2AC254

Izvleček
V tej diplomski nalogi se je reševal problem iskanja najboljše strategije pri igri Kača, ki nas bi ponesla do najboljšega rezultata. Problem pri tem je, da je mogočih neskončno različnih strategij, vsaka pa ima svoje prednosti in slabosti. Za reševanje problema se je najprej izdelalo osnovno igro Kača. Na njej se je potem implementiralo in izdelalo različne algoritme umetne inteligence, pri čemer vsak uporablja svojo strategijo. Ko je igra delovala, se je začelo z izdelavo algoritmov. Algoritme se je izdelalo enega za drugim. Rezultati se primerjajo po največji dolžini kače, številih premikov in številih poskusov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalnik, GameMaker Studio 2, razvoj igre, algoritmi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-142002 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:125773827 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.10.2022
Število ogledov:461
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategy comparison in the Snake game
Izvleček:
This paper solves the problem of looking for the best strategy in the Snake game that would ensure the best result. The problem is that there are countless possible strategies, with each having its strengths and weaknesses. To solve the problem, the basic Snake game was first created. After that, various artificial intelligence algorithms were created and implemented, with each using its own strategy. When the game was functional, algorithms were created one after another. Results are compared in terms of snake length, number of moves and number of tries.

Ključne besede:computer, GameMaker Studio 2, game development, algorithms

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj