izpis_h1_title_alt

Odzivi porabnikov na aktivizem korporacijskih znamk : magistrsko delo
ID Paternoster, Zala (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,49 MB)
MD5: 8F21C99807D277B5E1CA3B306A6B67F5

Izvleček
Korporacije delujejo v družbenopolitičnem prostoru in kot take od družbenih, političnih ter pravnih tematik niso distancirane. Za doseganje marketinške odličnosti korporacije potrebujejo marketinške vodje, ki zmorejo usmerjati zmožnosti, kulturo in zaposlene, strukturo, metriko, motivacijo in kontrolo, saj se korporacija le tako lahko kot celota kontinuirano odziva spremembam ter se adaptira izzivom trga. Pri tem korporacije vse pogosteje uporabljajo aktivizem kot marketinško orodje. Želja po aktivizmu lahko za podjetje nastane zaradi pritiskov javnosti ali pa so podjetja tista, ki ženejo družbene spremembe. Za podjetja je lahko aktivizem naslednji smiselni (in nujni) korak, s katerim gradijo dobro ime znamke in premikajo smernice družbenih sprememb. Raziskovanje vpliva aktivizma korporacijskih znamk na porabnike je zato relevantno, saj je vzajemni vpliv aktivističnih dejanj, tako korporacij kot tudi njenih deležnikov, za doseganje marketinškega uspeha treba poznati. Magistrsko delo zato s pomočjo vprašalnika ugotavlja pričakovanja porabnikov, njihove odzive na aktivizem korporacijskih znamk ter pomen tematike zagovorništva. Ugotovitve raziskave lahko predstavljajo pomembne priložnosti za nadaljnje marketinške odločitve, upravljanje korporacijskih znamk in korporacijsko komuniciranje nasploh.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:korporacijska znamka, aktivizem, porabniki, družbenopolitično.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Z. Paternoster]
Leto izida:2022
Št. strani:76 str.
PID:20.500.12556/RUL-141798 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.7:316.4(043.2)
COBISS.SI-ID:126559491 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.10.2022
Število ogledov:351
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer Reactions to Corporate Activism
Izvleček:
Corporations operate in a social and political space, and as such they are not dissociated from social, political and legal problems. In order to achieve marketing excellence, corporations require marketing leaders who are able to navigate their capabilities, culture and employees, structure, metrics, motivation and control, as in this way corporations are able to continuously react to changes as a whole and adapt to market challenges. In this process, corporations increasingly use activism as a marketing tool. Companies become activist due to public pressure or because they want to bring about social change themselves. For companies, activism can be the next reasonable (and necessary) step taken to establish a good reputation of the brand and accelerate social change. For this reason, studying the effect of corporate activism on consumers is relevant, as it is important to be aware of the reciprocal effect of activist actions of both corporations and its stakeholders to achieve marketing success. By the means of a survey, this master’s thesis tries to determine consumer expectations, their reactions to activism of corporate brands and the importance of advocacy. Findings of this research can act as an important basis for future marketing decisions, corporate brand management and corporate communication in general.

Ključne besede:corporate brand, activism, consumers, sociopolitical.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj