izpis_h1_title_alt

Oblikovanje vizualne identitete in embalaže za linijo čajev
ID Kenda, Tami (Avtor), ID Ražman, Roman (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,87 MB)
MD5: 016475330E0D60A714F8AA48AD7F0017

Izvleček
V diplomskem delu bom predstavila oblikovanje idejne blagovne znamke. Poleg vizualne identitete bom oblikovala tudi embalažo za linijo čajev. Celoten proces oblikovanja bom opisala po korakih. Cilj diplomskega dela je, da se seznanim s teorijo in razumem proces oblikovanja blagovne znamke. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V teoretičnem delu bom opredelila in se osredotočila na pojme blagovna znamka in njena identiteta, ciljna skupina, grafična podoba, embalaža in čaj. Razumevanje in upoštevanje te teorije bom nato prenesla ter uporabila v drugem, praktičnem delu. Ukvarjala se bom z oblikovanjem vizualne identitete blagovne znamke, ki bo sestavljena iz logotipa, barvnega in tipografskega sistema ter sistema piktogramov. Vse zastavljene komponente in podobo bom nato uporabila pri izdelavi podobe embalaže za linijo izdelkov. Cilj dela je, da predstavim enotno linijo različnih čajev, ki jih povezuje zunanji videz, hkrati pa sama embalaža omogoča razločevanje posameznih vrst čajev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije, grafično oblikovanje, vizualna identiteta, blagovna znamka, ciljna skupina, embalaža, čaj, diplomsko delo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-140502 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2022
Število ogledov:855
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Visual identity and packaging design for tea brand
Izvleček:
The BA thesis present the design of an idea brand. In addition to the visual identity, I will also design the packaging for the tea line. I will describe the whole design process step by step. The aim of the diploma work is to get acquainted with and understand the theory and process of designing a brand. The thesis consists of two parts. In the theoretical part, I will define and focus on the concepts of brand and its identity, target group, graphic image, packaging and tea. I will then transfer and apply the understanding and application of this theory in second, practical part. I will work on creating the visual identity of the brand, which will consist of a logo, color and typographic system. I will then use all the set components to create the image of the packaging for the product line. The aim of the task is to present a line of different teas that are connected by appearance, and at the same time the packaging itself indicates what type of tea it is.

Ključne besede:visual communications, graphic design, visual identity, trade mark, target audience, packaging, tea, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj