Podrobno

Online impulse buying during the COVID-19 pandemic : master thesis
ID Ogorevc, Eva (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ogorevc4571-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, online shopping, pandemic, Covid-19, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Ogorevc]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 59, 38 str.
PID:20.500.12556/RUL-139308 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:117401859 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:2669
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
OGOREVC, Eva, 2022, Online impulse buying during the COVID-19 pandemic : master thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : E. Ogorevc. [Dostopano 21 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ogorevc4571-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Spletni impulzivni nakupi med pandemijo COVID-19
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, spletna trgovina, pandemija, Covid-19, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpliv pandemije COVID-19 na nakupne navade porabnikov
  2. Porabnikovo zaznavanje in naklonjenost digitalnemu trženju in spletnemu nakupovanju
  3. Stališča porabnikov do nakupa novega avtomobila preko spleta
  4. Vedenje slovenskih porabnikov v kitajskih spletnih trgovinah
  5. Uživanje prehranskih dopolnil in zaupanje v vire informacij v zvezi s pandemijo COVID-19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj