izpis_h1_title_alt

Izkušnje študentov s kriznim izobraževanjem na daljavo med pandemijo covida-19
ID Radovan, Marko (Avtor), ID Makovec Radovan, Danijela (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2073 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ukrepi za zajezitev pandemije covida-19 so zaznamovali način študija v številnih državah po svetu. Fakultete zaradi nenadnega prehoda na izobraževanje na daljavo niso imele časa pripraviti strategije izvedbe študijskega procesa, učitelji so pristope, kako izvajati predmete, iskali sami, pri čemer se je izkazalo, da številni med njimi zaradi pomanjkanja znanja za prehod niso bili ustrezno usposobljeni. Slednje so zagotovo občutili tudi študenti, zato se v prispevku ukvarjamo z vprašanjem, kako so spremembe v obliki študija doživljali študenti Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Rezultati raziskave kažejo, da med študenti obstajajo razlike v njihovi oceni ustreznosti različnih pristopov poučevanja glede na različne dejavnike, vključno s študijskimi pogoji. Ti so pomembno vplivali tudi na ocene študentov o lastni usposobljenosti za sodelovanje v tej obliki študija ter na stališča, da so skozi omenjeno obliko dela pridobili več znanja kot pri izvedbi v živo. Ob tem je študij na daljavo v času pandemije pri študentih pomembno vplival tudi na občutek preobremenjenosti in motivacijo za študij ter povečal zaskrbljenost glede ocenjevanja znanja. Rezultati raziskave pa so obenem pokazali na potencial, ki ga študij na daljavo lahko ima, a je tega mogoče izkoristiti le, če so vsem udeležencem v procesu zagotovljeni ustrezni pogoji. Prispevek končujemo s štirimi priporočili, ki jih je pri razmisleku o uvajanju tovrstne oblike študija nujno upoštevati.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, študij na daljavo, covid-19, krizno izobraževanje na daljavo, izobraževanje na daljavo, učni pristopi, stališča študentov
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.06.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 114-136
Številčenje:Letn. 73 = 139, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-138461 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.74
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:116158979 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.07.2022
Število ogledov:878
Število prenosov:65
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:education, distance learning, emergency remote teaching, distance education, teaching approaches, students’ attitudes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj