Podrobno

Izkušnje študentov s kriznim izobraževanjem na daljavo med pandemijo covida-19
ID Radovan, Marko (Avtor), ID Makovec Radovan, Danijela (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,01 MB)
MD5: 5CDF6B1C23C001178F72C4B2BC7107E3
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/02-2022_izkusnje-studentov-s-kriznim-izobrazevanjem-na-daljavo-med-pandemijo-covida-19/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ukrepi za zajezitev pandemije covida-19 so zaznamovali način študija v številnih državah po svetu. Fakultete zaradi nenadnega prehoda na izobraževanje na daljavo niso imele časa pripraviti strategije izvedbe študijskega procesa, učitelji so pristope, kako izvajati predmete, iskali sami, pri čemer se je izkazalo, da številni med njimi zaradi pomanjkanja znanja za prehod niso bili ustrezno usposobljeni. Slednje so zagotovo občutili tudi študenti, zato se v prispevku ukvarjamo z vprašanjem, kako so spremembe v obliki študija doživljali študenti Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Rezultati raziskave kažejo, da med študenti obstajajo razlike v njihovi oceni ustreznosti različnih pristopov poučevanja glede na različne dejavnike, vključno s študijskimi pogoji. Ti so pomembno vplivali tudi na ocene študentov o lastni usposobljenosti za sodelovanje v tej obliki študija ter na stališča, da so skozi omenjeno obliko dela pridobili več znanja kot pri izvedbi v živo. Ob tem je študij na daljavo v času pandemije pri študentih pomembno vplival tudi na občutek preobremenjenosti in motivacijo za študij ter povečal zaskrbljenost glede ocenjevanja znanja. Rezultati raziskave pa so obenem pokazali na potencial, ki ga študij na daljavo lahko ima, a je tega mogoče izkoristiti le, če so vsem udeležencem v procesu zagotovljeni ustrezni pogoji. Prispevek končujemo s štirimi priporočili, ki jih je pri razmisleku o uvajanju tovrstne oblike študija nujno upoštevati.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, študij na daljavo, covid-19, krizno izobraževanje na daljavo, izobraževanje na daljavo, učni pristopi, stališča študentov
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.06.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 114-136
Številčenje:Letn. 73 = 139, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-138461 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.74
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:116158979 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.07.2022
Število ogledov:1784
Število prenosov:121
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RADOVAN, Marko in MAKOVEC RADOVAN, Danijela, 2022, Izkušnje študentov s kriznim izobraževanjem na daljavo med pandemijo covida-19. Sodobna pedagogika [na spletu]. 2022. Vol. 73 = 139, no. 2, p. 114–136. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=138461
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:education, distance learning, emergency remote teaching, distance education, teaching approaches, students’ attitudes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Parameters' confidence intervals evaluation for heterogeneous strain field specimen designs by using digital image correlation
  2. Full-field DIC-based model updating for localized parameter identification
  3. Inverzna identifikacija parametrov konstitutivnih modelov trdnin na podlagi nehomogenega polja deformacij
  4. Bootstrap kot splošen pristop k merjenju negotovosti
  5. Zasnova preizkuševališča za upogibno preizkušanje pločevine pri velikih plastičnih deformacijah
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj