izpis_h1_title_alt

Percepcije dijakov o problematiki trgovanja z ljudmi : diplomsko delo
ID Gulič, Maja (Avtor), ID Kogovšek, Tina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zavratnik, Simona (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (808,37 KB)
MD5: CB05EBAED612836DF91840712783439C

Izvleček
V teoretičnem delu je najprej opredeljena glavna terminologija, potrebna za razumevanje problematike, razloženo je, kaj trgovanje z ljudmi nasploh je, opisane so tudi oblike trgovanja. Kot prikaz resnosti problema je zelo pomemben tudi prikaz statistike za Evropo. V drugem delu so predstavljene tri obravnave trgovanja z ljudmi, in sicer: organiziran kriminal, nezakonite migracije ter kršanje človekovih pravic. Izpostavljeno je tudi vprašanje trgovanja z ljudmi v Sloveniji, za kar sta posebej dodana prikaz trgovine z ženskami za namen spolnega izkoriščanja in poročilo o statistiki trgovanja v Sloveniji. Predstavljene pa so tudi različne metode novačenja. Poleg tega so povzeti rezultati že narejenih raziskav na temo informiranosti o raziskani problematiki. V empričnem delu je s pomočjo ankete prikazano, koliko dijaki vedo o trgovini z ljudmi, zlasti glede značilnosti žrtev, trgovcev z ljudmi, oblikah trgovanja in samega kaznivega dejanja. Povzamemo lahko, da ima večina dijakov splošno znanje o trgovcih z ljudmi, različnih oblikah trgovanje ter o kaznivem dejanju, nimajo pa veliko znanja o žrtvah. Zanimalo nas je tudi, kako si dijaki razlagajo pojem »trgovanje z ljudmi,« za kar lahko iz rezultatov ankete sklepamo, da si dijaki praviloma zelo dobro razlagajo pojem. Prav tako so raziskane razlike na ravni znanja glede na spol, vrste šole in tip domačega naselja, pri čemer lahko povzamemo, da ne obstaja razlike na ravni znanja dijakov glede na spol in tip domačega naselja. Obstajajo pa razlike glede na vrsto šole, in sicer dijaki, ki obiskujejo gimnazijo, imajo več znanja kot dijaki, ki obiskujejo srednjo poklicno šolo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovanje z ljudmi, slovenski dijaki, človekove pravice, migracije
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Gulič]
Leto izida:2022
Št. strani:55 str.
PID:20.500.12556/RUL-138100 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:343.412(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:115466755 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2022
Število ogledov:604
Število prenosov:88
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:High school students’ perceptions of the issue of human trafficking
Izvleček:
The theoretical part of this paper focuses, firstly, on providing a basic understanding of human trafficking, all its forms, and explaining the relevant terminology. Secondly, to demonstrate the severity and scope of the problem European statistical data are presented. It is continued by presenting a discussion of three aspects of human trafficking, namely; organized crime, illegal migration, and human rights violations. Furthermore, a discussion on human trafficking in Slovenia, more specifically on the manipulation of women for the purpose of sexual exploitation, where the statistics and means of recruitment are explained. To conclude, a synthesis of preexisting research on high school students’ understanding and perception of the issue is presented. The empirical part consisted of a survey which aimed to determine the scope of knowledge high school students in Slovenia have on human trafficking, victim characteristics, human traffickers, types of trafficking, and the crime itself. Its finding showed that most Slovene high school students have general knowledge on human traffickers, types of human trafficking, and the legal aspects of it, but they are lacking knowledge on victim characteristics. Moreover, it was found that Slovene high school students have a good understanding of the term ‘human trafficking’. Addittionally, levels of knowledge were compared based on the following variables: gender, neighborhood, and type of high school. The findings indicate that the first two variables have no significant effect on the level of understanding. The type of high school one attends, however, is associated with knowledge levels, namely, gymnasium students have more knowledge than students attending vocational high schools.

Ključne besede:human trafficking, Slovene high school students, human rights, migration

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj