izpis_h1_title_alt

Sodelovanje vrtca z galerijami
ID Lovko, Sara (Avtor), ID Podobnik, Uršula (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/7251/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Umetnost posamezniku nudi celovito doživljanje in ustvarjanje, zato so izkušnje s tega področja pomemben element uravnoteženega razvoja in duševnega zdravja (Kurikulum za vrtce, 1999). V teoretičnem delu diplomskega dela z naslovom Sodelovanje vrtca z galerijami sem predstavila področje umetnosti, ki je opredeljeno v Kurikulumu za vrtce, značilnosti likovnoustvarjalnega razvoja predšolskega otroka, načela likovne vzgoje v predšolskem obdobju, sodelovanje predšolske vzgoje z galerijami in umetniško doživljanje predšolskega otroka. V empiričnem delu sem s pomočjo anketnih vprašalnikov raziskala, na kakšen način in v kolikšni meri poteka sodelovanje med vrtci in galerijami po Sloveniji. Rezultati raziskave so pokazali, da sodelovanje najpogosteje poteka v obliki vodenih ogledov razstave oz. galerije in delavnic za predšolske otroke.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:predšolska vzgoja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-137962 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:113900291 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2022
Število ogledov:619
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kindergarten coperation with galleries
Izvleček:
Art offers a holistic experience and creativity to the individual, which is why experiences in this field are an important element of balanced development and mental health (Kindergarten Curriculum, 1999). The theoretical part of this thesis entitled Kindergarten Cooperation with Galleries presents the field of art defined in the Kindergarten Curriculum, the characteristics of the artistic-creative development of the pre-school child, the principles of art education in the pre-school period, the cooperation of pre-school education with galleries and the artistic experience of the pre-school child. The empirical part deals with the research based on survey questionnaires on how and to what extent cooperation between kindergartens and galleries takes place across Slovenia. The results of the survey have shown that participation most often takes the form of guided tours of the exhibitions or galleries and workshops for pre-school children.

Ključne besede:pre-school education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj