Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Učenci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti pri pouku zgodovine v osnovni šoli
ID
Lipar, Lara
(
Avtor
),
ID
Trškan, Danijela
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Jeznik, Katja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,79 MB)
MD5: A909AAF4F8FDAD6F02FFFDAFA3676DF5
Galerija slik
Izvleček
Namen magistrske naloge je bil ugotoviti, v kolikšni meri se vzpostavlja inkluzivno okolje za učence z ADHD pri pouku zgodovine. Pri tem smo se osredotočili na njihove težave pri pouku zgodovine ter na načine, s katerimi lahko učitelj zgodovine ter izvajalec dodatne strokovne pomoči pripomoreta k čim boljši uspešnosti učencev z ADHD pri pouku zgodovine. Ugotovili smo, da šolsko okolje za učence z ADHD predstavlja velik izziv in vpliva na kakovost njihovega življenja. Zato je pomembno, da strokovni delavci v šoli vzpostavljajo inkluzivno okolje, obravnava učencev z ADHD pa naj bo čim bolj celostna. Intervjuji z učiteljico zgodovine, dvema učencema z ADHD ter dvema izvajalka dodatne strokovne pomoči so pokazali, da je pomembno sodelovanje vseh vpletenih v pedagoški proces. Izvajanje DSP poteka predvsem individualno in izven razreda, kar ovira čustveni in socialni razvoj učencev z ADHD. Smernice in literatura, ki je namenjena učiteljem zgodovine za načrtovanje in izvajanje pouka zgodovine za učence z ADHD je skromna, ker učence z ADHD uvrščamo v različne skupine učencev s posebnimi potrebami. Zato je sodelovanje učiteljev zgodovine s šolsko svetovalno službo, drugimi učitelji, starši, zunanjimi strokovnjaki in učenci z ADHD izrednega pomena.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
ADHD
,
pouk zgodovine
,
inkluzija učencev z ADHD
,
DSP za učence z ADHD
,
osnovna šola
,
vpliv okolja
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-137639
Datum objave v RUL:
24.06.2022
Število ogledov:
1133
Število prenosov:
144
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LIPAR, Lara, 2022,
Učenci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti pri pouku zgodovine v osnovni šoli
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=137639
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Pupils with Attention Deficit Hyperactivity Disorder at History Lessons in Primary School
Izvleček:
The purpose of the master's thesis was to determine the extent to which an inclusive environment is established for students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) at history lessons. In doing so, we focused on their difficulties in learning history and on the ways in which a history teacher and provider of additional professional assistance for pupils can contribute to the best possible performance of pupils with ADHD in history learning. We found that the school environment is challenging for pupils with ADHD and affects their quality of life. It is therefore important that school professionals create an inclusive environment and that the treatment of students with ADHD is as comprehensive as possible. Interviews with a history teacher, two students with ADHD and two providers of additional professional assistance for pupils showed that the participation of all those involved in the educational process is important. The implementation of additional professional assistance takes place mainly individually and outside the classroom, which hinders the emotional and social development of pupils with ADHD. Guidelines and literature for history teachers to plan and conduct history lessons for pupils with ADHD are rare because we place them in different groups of pupils with special needs. Therefore, the collaboration of history teachers with the school consulting service, other teachers, parents, external experts and pupils with ADHD is of a great importance.
Ključne besede:
ADHD
,
history lessons
,
inclusion of pupils with ADHD
,
additional professional assistance for pupils with ADHD
,
primary school
,
impact from the environment
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Vključenost otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v predšolskem in šolskem okolju
Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu
Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju
Nazaj