Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Skaliranje igre Minecraft z uporabo Kubernetes
ID
MITIČ, MIHA
(
Avtor
),
ID
Ciglarič, Mojca
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Pančur, Matjaž
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(340,92 KB)
MD5: 86C39CEFC055058DECC422192D1E19B4
Galerija slik
Izvleček
Strežniki za igro Minecraft so zaradi narave igre omejeni na glavno nit programa, saj je mnogo opravil potrebno izvajati sinhrono.To preprečuje večje število igralcev v eni igri.V diplomskem delu rešujem ta problem s skaliranjem igre preko uporabe gruče Kubernetes.S tem se problemu učinkovito izognemo, potrebno pa je poudariti, da rešitev ni brez kompromisov.S to rešitvijo vsi igralci niso več povezani v skupen svet, temveč so razdeljeni med več svetov.Rešitev je primerna v situacijah, kjer ta kompromis ne vpliva na kvaliteto doživetja igranja.Cilj rešitve je višje število igralcev povezanih v omrežje, ter s tem boljša izkoriščenost celotnega računalniškega sistema.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
minecraft
,
kubernetes
,
vsebnik
,
skaliranje
,
operater
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-137425
COBISS.SI-ID:
113266179
Datum objave v RUL:
16.06.2022
Število ogledov:
2170
Število prenosov:
205
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MITIČ, MIHA, 2022,
Skaliranje igre Minecraft z uporabo Kubernetes
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=137425
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Scaling Minecraft using Kubernetes
Izvleček:
Due to the nature of the game, Minecraft servers are limited to the main thread, as many tasks are required to completed synchronously.This in turn prevents larger number of players on a single server.I attempt to evade the problem by scaling the game using a Kubernetes cluster.With that, the problem can be efficiently avoided, but it is important to mention that the solution is not without compromise.With this solution, players are no longer connected to the same world, but are split among multiple.The solution is applicable in situations where the compromise does not affect the quality of gameplay.The goal of this work is to increase the number of players connected to a unified network of servers and with that taking a higher advantage of system resources.
Ključne besede:
minecraft
,
kubernetes
,
container
,
scaling
,
operator
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Projektiranje mostu za pešce pri ribjem trgu
Požarna odpornost jeklene poslovne stavbe
Projekt sovprežnega cestnega mostu v obsegu PGD
Projekt jeklene poslovne stavbe
Projektiranje cestnega mostu z leseno nosilno konstrukcijo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Dimenzioniranje jeklenega mostu z razponom 19,5 m
Analiza sovprežnega cestnega mostu razpona 70 m iz materiala S355 in C40/50
Zasnova in računska analiza sovprežnega cestnega mostu razpona 67,5 m iz jekla S355
Analiza sovprežnega cestnega mostu razpona 60 m
Sovprežni cestni most razpona 30,00 m
Nazaj