Podrobno

Kamnik Sever : idejna zasnova revitalizacije južnega območja nekdanje Smodnišnice v Kamniku s projektom novega vstopnega objekta
ID Kuret, Mitja (Avtor), ID Zorec, Maruša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Mihelčič, Sinan (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (136,11 MB)
MD5: 19427975F603A2EBF18ECF13C3913233

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:magistrske naloge, industrijska dediščina, revitalizacija, smodnišnice, proizvodna območja, Kamnik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FA - Fakulteta za arhitekturo
Kraj izida:[S. l.
Založnik:M. Kuret]
Leto izida:2022
Št. strani:173 str.
PID:20.500.12556/RUL-137199 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:725:711.4(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:98629123 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2022
Število ogledov:1616
Število prenosov:252
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KURET, Mitja, 2022, Kamnik Sever : idejna zasnova revitalizacije južnega območja nekdanje Smodnišnice v Kamniku s projektom novega vstopnega objekta [na spletu]. Magistrsko delo. S. l. : M. Kuret. [Dostopano 13 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=137199
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Povezanost gibalne/športne aktivnosti učencev z njihovim zdravjem in odnosom do šole
  2. Gibalna/športna aktivnost študentov UL Pedagoške fakultete v času 1. vala epidemije koronavirusa SARS-CoV-2
  3. Poučevanje predmeta naravoslovje in tehnika v osnovni šoli z uporabo slovenskih izobraževalnih videoposnetkov v času šolanja na daljavo
  4. Poučevanje vsebin tehnike in tehnologije v razmerah covid-19
  5. Poučevanje naravoslovja in tehnike na daljavo v času epidemije Covid 19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Gibalna/športna aktivnost učencev od 1. do 5. razreda v času epidemije nalezljive bolezni SARS-COV-2 (COVID-19)
  2. Izkušnje študentov s šolanjem na daljavo v času epidemije Covida-19
  3. Gibalna/športna aktivnost otrok v času svetovne epidemije SARS-COV-2 (COVID-19)
  4. Izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo v času epidemije covid-19
  5. Vpliv šolanja na daljavo na gibalno aktivnost učencev v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v obdobju epidemije COVID-19

Nazaj