izpis_h1_title_alt

Factors underlying wine purchases of Taiwanese millennials : master's thesis
ID Osterc, Andreja Saša (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/osterc4561-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Taiwan, wine-business, market, international trade, retail trade, consumer behaviour, purchasing, decision making, research
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. S. Osterc]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 63, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-136869 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:104499715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:439
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ključni dejavniki nakupa vina med tajvanskimi milenijci
Ključne besede:Tajvan, vinarstvo, trg, mednarodna trgovina, prodaja na drobno, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj