izpis_h1_title_alt

Uporabniški vidik trženja prek družbenih medijev : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Trušnovec, Karmen (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/trusnovec2019.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, družbena omrežja, raziskave, analiza, meritve
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Trušnovec]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 20, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-136865 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:104279811 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:613
Število prenosov:45
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The user aspect of social media marketing
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, social networks, research, analysis, measurements

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj