Podrobno

The introduction of a traditional North Macedonian food product to the Spanish vegan food market : master's thesis
ID Trajkoska, Evgenija (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/trajkoska4435-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:North Macedonia, Spain, food industry, nutrition, products, foreign trade, market, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Trajkoska]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 50, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-136850 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:102472451 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.06.2022
Število ogledov:800
Število prenosov:58
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TRAJKOSKA, Evgenija, 2021, The introduction of a traditional North Macedonian food product to the Spanish vegan food market : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : E. Trajkoska. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/trajkoska4435-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vstop tradicionalnega severno makedonskega prehrambnega izdelka na španski veganski trg hrane
Ključne besede:Severna Makedonija, Španija, živilska industrija, prehrana, proizvodi, zunanja trgovina, trg, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih
  2. Optimizacija Instagram profila blagovne znamke Bingelci
  3. Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  4. Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
  5. Odnos mladih slovenskih potrošnikov do vsebin mnenjskih vplivnežev na družbenih omrežjih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov

Nazaj