izpis_h1_title_alt

Značilnosti nakupnega procesa in vpliv oglaševanja na porabnikovo odločitev o nakupu avtomobila : diplomsko delo
ID Tomšič, Tjaša (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/tomsic216.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, potrošnik, odločanje, blagovne znamke, oglas, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Tomšič]
Leto izida:2009
Št. strani:23 str., 6 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13670 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:18737894 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:894
Število prenosov:123
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, consumer, decision making, trademarks, advertisement, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj