izpis_h1_title_alt

Povezanost virtualnega team buildinga s krepitvijo mehkih veščin med študenti in zaposlenimi : magistrsko delo
ID Vehovec, Karmen (Avtor), ID Boštjančič, Eva (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,68 MB)
MD5: 568C6C961FB1C15B9839048E5B58C64D

Izvleček
Tim predstavlja majhno število ljudi s skupnimi cilji, za katere se zavzemajo in so za njihovo doseganje vzajemno odgovorni. Da bi povečali učinkovitost timov, lahko uporabimo različne timske intervence. Ena najpogosteje uporabljenih je team building. V zadnjem času je vse pogostejša virtualna oblika. Namen raziskave je ugotavljanje povezanosti virtualnega team buildinga s krepitvijo mehkih veščin med skupinama študentov in zaposlenih ter ovrednotenje intervence po Kirkpatrickovem modelu. Predvidevali smo, da bodo razlike v strateškem mišljenju, komunikacijskih sposobnostih in timski učinkovitosti večje v eksperimentalnih skupinah študentov in zaposlenih, ki so bili deležni virtualnega team buildinga, v primerjavi s kontrolnima skupinama. Poleg tega smo predvidevali, da bo do večjih razlik prišlo v eksperimentalni skupini zaposlenih, ki predstavlja pravi tim, v primerjavi z eksperimentalno skupino študentov, ki predstavlja kvazi tim oz. delovno skupino. V vzorec je bilo vključenih 45 udeležencev, 21 zaposlenih in 24 študentov. Izvedli smo eksperiment, pri čemer smo podatke zbirali longitudinalno v treh časovnih točkah. Rezultati so pokazali, da je v eksperimentalnih skupinah po izvedenem team buildingu prišlo do pomembnega izboljšanja v timski uspešnosti, sodelovanju in zaupanju med člani tima, pri čemer se je višje zaupanje med člani kazalo tudi po mesecu dni. Pri skupini zaposlenih se je pokazalo pomembno izboljšanje v komunikacijskem toku ter možnosti za učenje in razvoj znotraj tima v točki takoj po izvedeni aktivnosti in mesec dni kasneje, medtem ko se to izboljšanje ni v tolikšni meri pokazalo v skupini študentov. Prav tako so bili v skupini zaposlenih mesec dni po izvedenem team buildingu bolj zadovoljni z doseženimi rezultati in so bili uspešnejši pri doseganju ciljev. Udeleženci so o pozitivnih učinkih virtualnega team buildinga poročali na treh nivojih vrednotenja intervence po Kirkpatrickovem modelu, na ravni reakcij, učenja in vedenja. Raziskava predstavlja pomemben doprinos pri ugotavljanju učinkovitosti virtualnih team buildingov ter izpostavlja pomembno vlogo evalvacije intervenc.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:timi, virtualni team building, mehke veščine, timska učinkovitost, evalvacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Vovko]
Leto izida:2022
Št. strani:55 str.
PID:20.500.12556/RUL-136249 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9:331.103.246(043.2)
COBISS.SI-ID:106457347 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2022
Število ogledov:1523
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The connection between virtual team building and the strengthening of soft skills between students and employees
Izvleček:
A team represents a small number of people with common goals, and they are mutually responsible for achieving them. To increase the effectiveness of teams, various team interventions can be used, e.g. team building. Recently, a virtual form of team building has been frequently used. The purpose of the research is to determine the connection between virtual team building and the strengthening of soft skills among groups of students and employees and to evaluate the intervention according to Kirkpatrick's model. We anticipated that differences in strategic thinking, communication skills, and team effectiveness would be more significant in experimental groups of students and employees who participated in virtual team building than in control groups. In addition, we predicted that there would be more significant differences in the experimental group of employees representing the real team compared to students group representing the quazi-team. The sample included 45 participants, 21 employees and 24 students. We performed the experiment and collected data longitudinally at three-time points. The results showed that after the team building, there was a significant improvement in team performance, cooperation and trust among team members in the experimental groups, with higher trust even after a month. The group of employees showed a significant improvement in the flow of communication and opportunities for learning and development within the team after the activity and a month later. In contrast this improvement was not so much shown in the group of students. Also, in the group of employees one month after the team building, they were more satisfied with the achieved results and were more successful in achieving the goals. Participants reported positive effects of virtual team building at three levels of Kirkpatrick's model (reactions, learning, behavior). The research represents an important contribution to determining the effectiveness of virtual team buildings and shows the importance of evaluating interventions.

Ključne besede:teams, virtual team building, soft skills, team effectiveness, evaluation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj