izpis_h1_title_alt

Vpliv družbenih omrežij na spreminjanje navad porabnikov pri spletnem nakupovanju v času epidemije COVID-19 : magistrsko delo
ID Dizdarević, Meri (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dizdarevic4401-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, družbena omrežja, spremembe, pandemija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Dizdarević]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 66, 34 str.
PID:20.500.12556/RUL-134506 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:87979267 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2022
Število ogledov:934
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of social networks on changing consumer habits when shopping online during the COVID-19 pandemic
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, social network, changes, pandemic, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj