Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Arhitekturno oblikovanje v šoli
ID
Tomšič Čerkez, Beatriz
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7045/
Galerija slik
Izvleček
Arhitekturno oblikovanje je likovno področje zastopano v učnih načrtih tako za osnovno kot za srednjo šolo. Cilj pričujoče monografije je predstaviti kompleknost področja in tematike, v katere se je potrebno poglobiti za izvebdo kakovostnega likovnega pouka na področju arhitekturnega oblikovanja. Poleg estetskega vidika, pri arhitekturi lahko opisujemo različne aspekte, ki so ključni pri razvoju prostora v katerem živimo. Trajnostni razvoj za pozitivno in prijazno funkcioniranje stavb v okolju ter odnosa arhitekture do narave je pomemben del vsebin. Obravnavana je tudi zaznava in počutje človeka v prostoru in definicija le-tega s stališča fenomenologije, prakse arhitekture in urbanizma ter sodobnih dognanj na področju teorije arhitekture. Poseben del je namenjen razpravi o ustvarjalnosti kot ključni cilj likovne vzgoje na vseh oblikovalnih področij. Drugi del predstavlja različne manj znane pojme, ki jih za primerno izvedbo pouka mora učitelj poznati med drugim likovne tehnike oblikovanja v prostoru, barvo in opremo prostora v arhitekturi ter uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije pri poučevanju na področju arhitekturnega oblikovanja. Posebni del je namenjen didaktičnim napotkom za načrtovanje likovnih nalog in dejavnosti v okviru področja. Proti koncu predstavljamo refleksijo o vrednotenju in ocenjevanju dosežkov učencev. Vsebine monografije pokrivajo celoten spekter znanj, ki jih je potrebno poznati za primerno načrtovanje pouka arhitekturnega oblikovanja v šoli.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
ustvarjalnost
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo
Tipologija:
2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-133600
DOI:
978-961-253-289-5
COBISS.SI-ID:
87133955
Datum objave v RUL:
13.12.2021
Število ogledov:
592
Število prenosov:
117
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj