Podrobno

Vpliv čustvene inteligentnosti vodje na zaposlene v času pandemije COVID-19 : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Bylykbashi, Elhame (Avtor), ID Aleksić, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/bylykbashi1951.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporaba človeških zmogljivosti, vodenje, čustvena inteligentnost, psihologija, krize, reševanje problemov, raziskave
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Bylykbashi]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 27, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-133491 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9
COBISS.SI-ID:82579459 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.12.2021
Število ogledov:1320
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BYLYKBASHI, Elhame, 2021, Vpliv čustvene inteligentnosti vodje na zaposlene v času pandemije COVID-19 : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : E. Bylykbashi. [Dostopano 30 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/bylykbashi1951.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of emotional intelligence of leaders on employees during the COVID-19 pandemic
Ključne besede:human resource management, leadership, emotional intelligence, psychologyy, crises, problem solving, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Inovativna didaktična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v študijskem procesu
  2. Metodološki pristop k merjenju učinkov rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
  2. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
  3. Usposabljanje učiteljev za uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije
  4. Izzivi rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževanju
  5. Odnos učiteljev in učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole

Nazaj