Podrobno

Ruska federacija na poti v WTO : primerjava s Kitajsko
ID Lampret, Metka (Avtor), ID Kostevc, Črt (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lampret3697.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Rusija, Kitajska, WTO, mednarodne ekonomske integracije, članstvo, ekonomska politika, prestrukturiranje, mednarodni ekonomski odnosi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lampret]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 38 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13318 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:18379750 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1613
Število prenosov:219
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LAMPRET, Metka, 2009, Ruska federacija na poti v WTO : primerjava s Kitajsko [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Lampret. [Dostopano 20 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lampret3697.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Russia, China, WTO, international economic integrations, membership, economic policy, restructuring, international economic relations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Gibalne zgodbe kot spodbuda za gibalno-plesno ustvarjanje predšolskih otrok
  2. Raziskovanje čutil skozi ples v prvem starostnem obdobju
  3. Ples v prvem starostnem obdobju
  4. Uporaba plesnih elementov v plesnem gledališču pri študentih predšolske vzgoje
  5. Pomen poučevanja in učenja s plesno-gibalnimi dejavnostmi v vrtcu in osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Plesna dramatizacija v vrtcu
  2. Kompetentnost vzgojiteljev in samoocenjevanje kompetentnosti pri gibalnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  3. Ples in plesna dramatizacija v vrtcih, ki jih obiskujejo haloški otroci
  4. Plesno ustvarjanje predšolskih otrok na klasično baletno glasbo
  5. Načrtovanje in izvajanje plesne dramatizacije v vrtcu

Nazaj