Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Tekmovalne didaktične igre pri spoznavanju okolja v 3. razredu osnovne šole
ID
Kvartuh, Mateja
(
Avtor
),
ID
Pavlin, Jerneja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/7022/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,67 MB)
MD5: E94B14C83A0DB8C82EA85C9C20763AFF
Galerija slik
Izvleček
V današnjem času se učitelji poslužujejo učinkovitejših metod poučevanja, ki v učencih vzbudijo interes za izbrano učno vsebino. Ena izmed takih metod poučevanja je metoda didaktične igre. Učencem pomaga, da lažje razumejo učno vsebino, krepijo komunikacijske spretnosti in zdravo tekmovalnost. Omogoča jim razumevanje učne vsebine na zabavnejši način ter hitrejše in trajnejše usvajanje znanja, poleg tega pa učiteljem omogočajo dodaten način za spoznavanje učencev. Literatura kaže, da učitelji premalo vključujejo didaktične igre v pouk spoznavanja okolja v osnovnih šolah, zato smo se odločili, da bomo v okviru magistrskega dela pripravili tri tekmovalne didaktične igre, ki jih lahko učitelji uporabijo pri pouku. Da bi raziskali, ali uporaba didaktičnih iger vpliva na to, da učenci lažje razumejo podano učno vsebino, poglobijo svoje znanje in izrazijo večje zanimanje za podano učno vsebino, smo oblikovali štiri raziskovalna vprašanja. Izsledki raziskave kažejo, da so imele didaktične igre za učne vsebine okoljska vzgoja, življenjska okolja in čutila pozitiven vpliv na učence. Napredek se je pokazal pri znanju omenjenih učnih vsebin, boljšem razumevanju pojmov in poglabljanju predhodnega znanja. Učence smo najprej motivirali z napovedjo didaktičnih iger. Motivacijo so ohranili tudi pri reševanju pred-testa in po-testa, kar smo ugotovili z opazovanjem. Vzorec otrok, ki smo ga izbrali za raziskovanje je bil majhen, zato izsledkov raziskave ne moremo posplošiti na osnovno množico. Naše ugotovitve bodo v pomoč in spodbudo učiteljem razrednega pouka, ki jih bodo lahko uporabili pri načrtovanju pouka spoznavanja okolja. Z uporabo učne metode didaktične igre bodo lahko v učencih vzbudili zanimanje in interes za delo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
spoznavanje okolja
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-133152
COBISS.SI-ID:
84577283
Datum objave v RUL:
17.11.2021
Število ogledov:
1902
Število prenosov:
192
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KVARTUH, Mateja, 2021,
Tekmovalne didaktične igre pri spoznavanju okolja v 3. razredu osnovne šole
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 11 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=133152
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Competitive didactic games in learning about the environment in the 3rd grade of elementary school
Izvleček:
Nowadays, teachers tend to use more effective teaching methods which stimulate students’ interest for a certain learning content. One of such teaching methods is a didactic-game method through which the students understand the learning content more easily, improve their communication skills and healthy competitiveness. This method allows the students to acquire the understanding of the learning content in a more fun way, while gaining knowledge faster and more lastingly. Furthermore, the method allows the teachers to get to know the students even more. According to literature, teachers do not include enough didactic games in their environmental-science lessons in primary schools. Therefore, three competitive didactic games are provided in this thesis that teachers can use in their classrooms. Four research questions were set in order to find out whether didactic games contribute to better understanding of the content, deepening of knowledge and an increase in interest for the learning content among the students. The results of the research show that the didactic games for the learning contents of environmental science, habitats and sense organs had a positive effect on the students. There was an improvement in the knowledge of these contents, better understanding of the concepts and the deepening of the prior knowledge. First, we announced the didactic games and motivated the students. They kept the motivation also when writing the pre-test and the after-test, which was found out with observation. The sample of students that were chosen for the purpose of the research, was small, therefore, the generalization of the results was not made. The finding will be helpful and motivating for the teachers in the first cycle of primary school, which they can use when planning the environmental-science lessons. Using the didactic-game method, they will be able to get the students’ interest for work.
Ključne besede:
environmental science
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj