Podrobno

Umeščanje izdelkov v družbene medije : magistrsko delo
ID Perkič, Nuša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/perkic4311-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, raziskave, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Perkič]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 80, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-132579 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:77780227 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.11.2021
Število ogledov:2191
Število prenosov:118
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PERKIČ, Nuša, 2021, Umeščanje izdelkov v družbene medije : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : N. Perkič. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/perkic4311-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Product placement in social media
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, brands, research, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih
  2. Optimizacija Instagram profila blagovne znamke Bingelci
  3. Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  4. Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
  5. Odnos mladih slovenskih potrošnikov do vsebin mnenjskih vplivnežev na družbenih omrežjih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba družbenih omrežij za širjenje prepoznavnosti mladih podjetnikov

Nazaj