izpis_h1_title_alt

Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19 : primer slovenskih sponzorjev in imetnikov športne lastnine
Zalaznik, Maja (Avtor), Pavlič, Gašper (Avtor), Pfajfar, Gregor (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,07 MB)
MD5: AD889D7725BFA7EF01A290D970D8F46F
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.dmslo.si/akademija-mm/29-akademija-mm Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Sponzorstvo je eden ključnih stebrov financiranja slovenskega športa. Namen tega članka je odstreti spremembe na področju sponzorstva v športu z vidika trženjskih, ekonomskih in družbenih učinkov v luči pandemije covid-19. Covid-19 je močno vplival in še vpliva na izvajanje športnih aktivnosti, zato smo tudi kot družba pred izzivom, kako v spremenjenih okoliščinah sponzorstvo vidijo podjetja in imetniki športne lastnine in kakšen je njihov odnos do prihodnjih umeščanj sponzorstva v šport. V ta namen je nastala raziskava na temo odkrivanja posledic covid-19 v slovenskem športnem sponzorskem okolju. Potekala je v maju in juniju 20201, tako preko delno strukturiranih intervjujev kot tudi spletnega anketnega vprašalnika. Raziskava ugotavlja, da posledice covid-19 vplivajo na učinke sponzorstva preko sprememb v pričakovanjih deležnikov v sponzorstvu. Presenetljiva ugotovitev je, da spremembe pri porabnikih kot posledica covid-19 ne vplivajo neposredno na spremembe v pričakovanjih deležnikov v sponzorstvu. Ugotavljamo tudi, da spremenjena pričakovanja pri sponzorjih in imetnikih športne lastnine zgolj ob prisotnosti trajnostnega komuniciranja vplivajo na učinke sponzorstva. Prispevek zaključujemo s priporočili za različne deležnike v sponzorstvu v športu, kjer poudarjamo pomen sodelovanja sponzorjev in imetnikov športne lastnine z drugimi deležniki (tj. porabniki, družbo, državo) in tako predlagamo nov model mreže odnosov na področju sponzorstva, ki odpira pot prihodnjim raziskavam.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, turizem, potrošnik, sponzorstvo v športu, covid-19, učinki sponzorstva, aktivacija sponzorstva
Vrsta gradiva:Članek v reviji (dk_c)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 41-60
Številčenje:Letn. 15, št. 29
UDK:339.138
ISSN pri članku:1408-1652
COBISS.SI-ID:77274115 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:89
Število prenosov:28
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Akademija MM
Skrajšan naslov:Akad. MM
Založnik:Marketing magazin
ISSN:1408-1652
COBISS.SI-ID:65123840 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of expected changes in sport sponsorship as a result of COVID-19 : the case of Slovenian sponsors and sport properties
Izvleček:
Sponsorship is one of the key pillars of financing Slovenian sport. The purpose of this article is to highlight the changes in sport sponsorship and its marketing, economic and social effects in the pandemic situation. Covid-19 has strongly influenced and continues to influence the implementation of sports activities, so we are facing the challenge of how sponsors and sport properties see the changed current sponsorship situation and their attitude to future sponsorship. Therefore, a research uncovering the consequences of Covid-19 on the Slovenian sports sponsorship environment was created and implemented in May and June 2020, both through semi-structured interviews and an online questionnaire. This researchs findings suggest that changes due to Covid-19 influence sponsorship effects through changes in expectations of various sponsorship stakeholders. The changes on the consumers' side due to Covid-19 surprisingly do not influence directly the changes in expectations of various sponsorship stakeholders. Furthermore, the changes in expectations of various sponsorship stakeholders influence sponsorship effects only in the presence of sustainable communication. The study concludes with the recommendations for various stakeholders in sport sponsorship, exposing the importance of sponsors' and sport properties' cooperation with other stakeholders (consumers, society, and government). The cooperation among these stakeholders is at the heart of a newly proposed model of network relationships in sponsorship, which opens this field for future research.

Ključne besede:marketing, tourism, consumer, sport sponsorship, Covid-19, effects of sponsorship, sponsorship activation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj