Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Obravnava problemskih tematik v predšolskem obdobju: Babette Cole
ID
Mahmić, Selvedina
(
Avtor
),
ID
Blažič, Milena
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6938/
Galerija slik
Izvleček
V predšolskem obdobju se starši, vzgojitelji, vsi, ki otroka obkrožajo, trudijo, da bi otroka »zaščitili« pred problemskimi oziroma tabu temami. A ob tem jim ne ponudimo možnosti, da se z njimi spoprimejo in o tematiki razpravljajo. Diplomsko delo vsebuje odzive in stališča predšolskih otrok, starih pet do šest let, o problemskih tematikah. Otrokom sem predstavila izbrana dela avtorice Babette Cole, ki na humoren, za nekatere grotesken način s svojim besedilom in ilustracijami prikaže tako problemske kot tudi neproblemske tematike. V oddelku, kjer sem slikanice predstavljala, otroci niso poznali ne avtorice ne njenih del. S pomočjo analitično-deskriptivne metode sem uporabila že zapisano literaturo za opredelitev slikanice in problemskih tematik ter predstavila izbrano avtorico Babette Cole in povzela pridobljeno literaturo. V empiričnem delu diplomskega dela sem podatke dobila z intervjuvanjem otrok. Otrokom sem predstavila tri slikanice skozi tri dejavnosti ter jih sproti opazovala in jih intervjuvala. Po vsaki dejavnosti je zapisana lastna refleksija. Z raziskavo sem ugotovila, da so tako odzivi kakor tudi stališča otrok do problemskih tematik pozitivni. Menim in upam, da bodo tudi vzgojitelji že v predšolskem obdobju ponujali otrokom besedila tudi s problemsko tematiko, da si lahko otroci sami ustvarijo mnenje o le-teh.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
predšolska vzgoja
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-131465
COBISS.SI-ID:
77755395
Datum objave v RUL:
13.10.2021
Število ogledov:
1026
Število prenosov:
203
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MAHMIĆ, Selvedina, 2021,
Obravnava problemskih tematik v predšolskem obdobju: Babette Cole
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/6938/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Dealing with problem topics in preschool period: Babette Cole
Izvleček:
In the pre-school period parents, teachers, and everyone around the child try to protect the child from problematic or taboo topics . however, we do not offer them the oppportunity to deal with them and discuss the topic. The diploma thesis contains responses and views of preschool children aged five to six on problem topics. I presented to the children selected works by Babette Cole, who in a humorous, for some people grotesque way with her text and illustrations presents both problematic and non-problematic topics. In the group named Sovice , where I presented the picture books, the children did not know either the author or her works. With a nalytical-descriptive method, I used already written literature to define the picture book and problem topics, presented the selected author Babette Cole and summarized the acquired literature. In the empirical part of the diploma, I got the data from interviewing children. I introduced the children three picture books through three activities and observed and interviewed them on an going bases. After each activity, I wrote a self-reflection. Through children responses, I found that both the responses and aattitudes of children to problem topics are positive. I believe and hope that teachers will also offer children texts with a problem theme in the pre-shool period, so that children can form their own opinion about them.
Ključne besede:
preschool education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Gibalno-plesne aktivnosti pri pouku glasbene umetnosti v osnovni šoli
Online teaching of the gifted 4th and 5th grade mathematics students
Music gifted students' identification of the first and second triad of the primary school
The teachers’ motivation for working with musically gifted students
Natural sciences, biology and chemistry classes for talented elementary school students
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Working with musically gifted pupils in primary school
Povezava glasbenega izobraževanja z voljnostjo poučevanja glasbene umetnost
Motivacijske dejavnosti učiteljev pri pouku glasbene umetnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Motiviranost učencev pri pouku glasbene umetnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Glasbene kompetence učiteljev razrednega pouka in kakovost poučevanja glasbene umetnosti
Nazaj