izpis_h1_title_alt

Schopenhauerjeva filozofija glasbe: Premislek Schopenhauerjeve metafizike glasbe z vidika izvajanja
ID Bucik, Eileen (Avtor), ID Hribar Sorčan, Valentina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (686,04 KB)
MD5: 7AEA362CA2A4C6D8878129C1B5C96C53

Izvleček
Diplomsko delo se osredotoča na analizo Schopenhauerjeve filozofije glasbe. S pomočjo izhajanja iz njegove metafizike, ki razločuje tri ravni sveta: voljo, ideje in pojavni svet, delo raziskuje mesto glasbe kot umetnosti. V obravnavanje vzporednic glasbe in njenih značilnosti s tremi ravnmi sveta delo vpleta tematiko izvajalca kot pomembnega člena v glasbenem procesu. To počne tako z vidika njegovega metafizičnega razmerja do skladatelja kot tudi z vidika vsebujočih obravnavanj vloge človekovih občutkov v glasbi in predstavljanja posameznih primerov v nasprotju z glasbeno občostjo. Delo tako skozi pogled izvajanja prepleta dve obravnavi glasbe: metafizično in praktično glasbeno.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Schopenhauer, glasba, umetnost, izvajanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-131224 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:81748739 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.09.2021
Število ogledov:1127
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Schopenhauer's Philosophy of Music: Rethinking Schopenhauer's Metaphysics of Music from the Point of View of Performing
Izvleček:
The thesis focuses on analysis of Schopenhauer’s philosophy of music. Taking his metaphysics with its distincion of three levels of the world: will, ideas and phenomenal world as a starting point, the paper researches the place of music as an art. In addressing the parallel features of music and its characteristics with the three levels of the world the paper incorporates the theme of the performer as an important part in the musical process. This is done from the view of his metaphysical relation to the composer as well as the view concerning the role of human feelings in music and imagination of examples in contrast to music’s universality. In this way, the thesis combines two views of music: metaphysical and practical musical, both through the lense of performing.

Ključne besede:Schopenhauer, music, art, performing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj