izpis_h1_title_alt

Analogna fotografija nekoč in danes / Stojan Kerbler in izginjanje motiva
ID Nemec, Robert (Avtor), ID Černelč, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Grafenauer, Petja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Sedlaček, Sašo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (8,22 MB)
MD5: DADD2359CD2A08BADEE561BD7DC87153
.mp4MP4 - Priloga, prenos (603,35 MB)
MD5: E8C888978FFD2258065D4308151BB50A
Opis: Dokumentarni film

Izvleček
Iznajdba fotografije nam je omogočila hipen zapis časa in ljudi v trenutnem okolju. Vse, kar danes obstaja, mogoče jutri več ne bo. Čas zabriše sledi, ostanejo spomini na fotografijah ali filmskem traku. Vendar kakšna je razlika med tehniko zapisovanja fotografije nekoč in danes in kako fotografijo pretvoriti v vidno ali celo otipljivo snovno obliko? Tako preprosto je danes potegniti telefon iz žepa, kadar se v nas sproži potreba po fotografiranju. Prenasičene pomnilniške kartice s fotografijami avtoportretov, dnevno zaužitih obedov in hišnih ljubljenčkov so dobra vaba na socialnih omrežjih našega profila, le redko katero pa osvobodimo iz njenega digitalnega formata na ploskev. Ponovnih poskusov na digitalnih aparatih imamo praktično neomejeno in tudi vezani nismo na nikakršne stroške in čas, saj lahko v trenutku pogledamo, kakšno fotografijo smo naredili … Pa je vse to vredno in primerljivo z njeno predhodnico, modernemu človeku že skoraj pozabljeno analogno fotografijo? Na slednjo se skupaj s ptujskim mojstrom fotografije Stojanom Kerblerjem naslanjava skozi celoten dokumentarni film z naslovom: Stojan Kerbler in izginjanje motiva. Popelje nas v zakulisje svojega vsakdanjika, od iskanja in fotografiranja motiva, skozi temnico in življenjsko pripoved do končne fotografije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:video in novi mediji, dokumentarni film, analogna fotografija, temnica, izginjanje motiva, intervju, življenjsko delo, pripovedovanje, kratki film, magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-131067 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:84706051 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.09.2021
Število ogledov:1467
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analog photography then and now / Stojan Kerbler and the disappearance of the motif
Izvleček:
The invention of photography allowed us, to instantly capture time and people in the current environment. Everything that exists today, may not be here tomorrow. Time blurs the traces, leaving memories on photographs or film. But what is the difference between the technique of writing a photograph then and now, and how to transform a photograph into a visible or even tangible material form? It’s so easy today to pull the phone out of your pocket when the need to take a photo is triggered in us. Oversaturated memory cards with photos of self-portraits, daily meals and pets are a good bait on the social media of our profile, but we rarely release one from its digital format on the surface. We have practically unlimited re-experiments on digital cameras and we are not tied to any costs and time, because, we can look at what kind of photo we took in an instant - but is all this worthwhile and comparable to its predecessor, modern man almost forgotten analog photography? Together with the master of photography from Ptuj - Stojan Kerbler, we rely on the latter, throughout the entire documentary titled: Stojan Kerbler and the Disappearance of the Motif. He takes us behind the scenes of his everyday life, from finding and photographing a motif, through darkroom and his life story, to the final photograph.

Ključne besede:video and new media, documentary film, analog photography, darkroom, disappearance of motives, interview, life work, storytelling, short film, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj