Podrobno

Medkulturne razlike pri zaznavanju barv in njihov vpliv na dojemanje izdelkov : diplomsko delo
ID Petrič, Blaž (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/petric3521.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medkulturno delovanje, kultura, psihologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Petrič]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 46 str., 40 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13090 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9
COBISS.SI-ID:18190822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1537
Število prenosov:232
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PETRIČ, Blaž, 2008, Medkulturne razlike pri zaznavanju barv in njihov vpliv na dojemanje izdelkov : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Petrič. [Dostopano 3 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/petric3521.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, cross-cultural activities, culture, psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Kreativnost = drugačnost?
  2. Managing a sudden influx of culturally different tourists
  3. Kako se uspešno pogajati s Kitajci
  4. Medkulturne kompetence menedžerjev malih slovenskih mednarodnih podjetij
  5. Govorica telesa v poslovnem svetu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Managerski diskurz - percepcija managerja in denarja
  2. Novi vidiki psihologije množice
  3. Stres pri delu
  4. Patološki lažnivec
  5. Bandurina teorija razvoja agresivnosti

Nazaj