Podrobno

Medkulturne razlike pri zaznavanju barv in njihov vpliv na dojemanje izdelkov : diplomsko delo
ID Petrič, Blaž (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/petric3521.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medkulturno delovanje, kultura, psihologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Petrič]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 46 str., 40 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13090 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9
COBISS.SI-ID:18190822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1554
Število prenosov:236
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PETRIČ, Blaž, 2008, Medkulturne razlike pri zaznavanju barv in njihov vpliv na dojemanje izdelkov : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Petrič. [Dostopano 18 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/petric3521.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, cross-cultural activities, culture, psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uravnavanje čustev med učenjem
  2. Doživljanje in uravnavanje čustev pri socialnih pedagoginjah zaposlenih v osnovni šoli
  3. Strategije uravnavanja čustev in splošno zdravje pri učiteljih razrednega pouka
  4. Jeza pri učencih z lažjo motnjo v duševnem razvoju od prvega do petega razreda osnovne šole
  5. Intenzivnost doživljanja čustev in njihovo uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Poklicni stres in izgorelost med socialnimi pedagogi v osnovnih šolah in vzgojnih zavodih
  2. Laborant za kemijo v osnovni šoli
  3. Otroci in njihove pravice v osnovni šoli
  4. Stališča učiteljev o socialni sprejetosti nadarjenih učencev v osnovni šoli
  5. Vpliv covid-19 na organizacijsko klimo v osnovni šoli

Nazaj