Podrobno

Medkulturne razlike pri zaznavanju barv in njihov vpliv na dojemanje izdelkov : diplomsko delo
ID Petrič, Blaž (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/petric3521.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medkulturno delovanje, kultura, psihologija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Petrič]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 46 str., 40 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13090 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9
COBISS.SI-ID:18190822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1555
Število prenosov:236
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PETRIČ, Blaž, 2008, Medkulturne razlike pri zaznavanju barv in njihov vpliv na dojemanje izdelkov : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : B. Petrič. [Dostopano 18 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/petric3521.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, cross-cultural activities, culture, psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Strategije uravnavanja jeze pri učiteljih razrednega pouk
  2. Strategije uravnavanja strahu pri učiteljih razrednega pouka
  3. Intenzivnost doživljanja čustev in njihovo uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
  4. Krivda in strategije za njeno uravnavanje pri učiteljih razrednega pouka
  5. Dejavniki, ki vplivajo na uporabo knjižnega jezika pri učiteljih razrednega pouka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sustainable culture and energy use in hotel resorts
  2. Comprehensive renewal of one-family house (regulation on effective energy use in buildings 2008)
  3. Izboljšanje rabe energije v vojašnici Postojna
  4. SURVEILLANCE AND TARGETED MONITORING OF ENERGY USE IN TALUM COMPANY

Nazaj