izpis_h1_title_alt

Vpliv imidža na zaupanje: primer nepremičninskih agencij : primer nepremičninskih agencij
ID Vižintin, Maja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,08 MB)
MD5: 96DDC6F08C59829B870233FBC4FA70E0

Izvleček
Imidž in zaupanje sta med seboj povezana dejavnika, kar so v preteklosti potrdili že številni avtorji. Imidž je percepcija o podjetju oziroma o organizaciji, ki si jo na podlagi lastnih izkušenj in vtisov, izoblikuje vsak posameznik. Niz pozitivnih izkušenj privede do izboljšanja imidža v očeh deležnikov, vzporedno se veča tudi njihovo zaupanje v entiteto. Namen diplomske naloge je bil raziskati vpliv korporativnega imidža na zaupanje. Na podlagi teoretičnega dela, ki vsebuje pregled konceptov imidža in zaupanja, smo zasnovali anketni vprašalnik, s katerim smo želeli preveriti zastavljeno hipotezo. V raziskavi smo pridobili odgovore 152 posameznikov, in jih v empiričnem delu s pomočjo literature analizirali ter utemeljili. Z raziskavo smo potrdili, da višji kot je imidž podjetj, močnejše je zaupanje vanj. Naša raziskava tako prispeva k razumevanju odnosa med indikatorji zaupanja in korporativnega imidža, kar je relevantno s strani nepremičninskih agencij kot tudi ostalih organizacij, saj si lahko na podlagi navedenih indikatorjev zgradijo boljši in predvesm bolj zaupljiv odnos s svojimi deležniki.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:imidž, zaupanje, nepremičninska agencija.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vižintin]
Leto izida:2021
Št. strani:49 str.
PID:20.500.12556/RUL-130786 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.6:332.856(043.2)
COBISS.SI-ID:85415427 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2021
Število ogledov:985
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of image on trust: the case of real estate agencies : diplomsko delo
Izvleček:
Image and trust are interrelated factors, which have been researched by many authors in the past. Image is a perception of a company or an organization, formed by each individual on the basis of their own experiences and impressions. A series of positive experiences leads to an improvement of the image in the eyes of stakeholders and simultaneously increases their confidence in the entity. The purpose of the thesis was to investigate the impact of corporate image on trust. Based on the theoretical part, which contains an overview of the concepts of image and trust, we designed a questionnaire to test the hypothesis. During the research, we obtained the answers of 152 individuals, which we analyzed and substantiated in the empirical part with the help of the literature. Research has confirmed that the higher the image of the company, the stronger the trust. Our research thus contributes to the understanding of the relationship between trust and corporate image indicators, which is relevant for real estate agencies as well as other organizations, as they can build a better and, above all, more trusting relationship with their stakeholders based on these indicators.

Ključne besede:image, trust, real estate agency.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj